Ikke Missed abortion

Fugleskremsel

Betatt av forumet
Junibarna 2019
Hvor mange er det som IKKE har opplevd missed abortion?

Er 7+3 I dag og har enda ikke blødd. Men har lite symptomer så er kjempe redd for MA. Føler alle har opplevd det, så prøver å berolige meg selv....
 
Har to barn og aldri opplevd MA.
 
Ikke opplevd her heller. Og hadde liiite symptomer. Ikke kvalm, ikke ømme pupper etc. Var mye trøtt og hadde mer utflod, men det var egentlig det. Hadde det ikke vært for manglende mens og positiv test kunne jeg gått uten å merke noe tydelig til ihvertfall halvveis i svangerskapet :)
 
Veldig vanlig med lite symptomer. Jeg kjente meg ikke spesielt gravid før jeg kom over uke 20:)
 
Ikke opplevd MA, men har hatt en SA.
 
Gravid med nr to (27 uker) og aldri opplevd MA (eller SA) :)
 
Det er ikke flere som har MA enn SA. En missed abortion er også en SA, men kroppen klarer ikke/får ikke tid til å fullføre den selv.
Den frykten du går med har de fleste av oss når vi går gravide, selv om de fleste svangerskap som når så langt som du har fullføres. Du kan jo alltids bestille en privat ultralyd for å berolige deg? :)
 
Det er ikke flere som har MA enn SA. En missed abortion er også en SA, men kroppen klarer ikke/får ikke tid til å fullføre den selv.
Den frykten du går med har de fleste av oss når vi går gravide, selv om de fleste svangerskap som når så langt som du har fullføres. Du kan jo alltids bestille en privat ultralyd for å berolige deg? :)

Vet alt dette. Men hjelper ikke med ultralyd når utviklingen kan stoppe i morgen. Har lest om så mange som har mistet senere enn jeg er nå
 
Kjenner til frykten, det er en ekkel følelse. Nå har jeg riktignok opplevd MA, MEN så og si alle gravide i min omgangskrets gikk med en uro for SA og MA.
Prøv så godt du kan å nyt graviditeten og at du ikke har noen plager. Naboen min fikk bittelitt ømme bryster, ellers har hun ikke fått noe plager unntatt halsbrann nå i 3. trimester.
 
Jeg tror jeg leste at MA skjer i rundt 2 prosent av alle spontanaborter? SÅ sjelden skjer det. :Heartred
 
Ingen MA eller SA, og heller ingen svangerskapssymptomer bortsett fra at jeg var trøttere. 34 uker nå [emoji5]
 
Vet alt dette. Men hjelper ikke med ultralyd når utviklingen kan stoppe i morgen. Har lest om så mange som har mistet senere enn jeg er nå

Jeg har det også sånn. Men vi kan jo ikke få bekreftelse på at alt er i orden hver dag. Må bare prøve å tro at sannsynlighetene er på vår side.
 
12 uker gravid med nummer 2, ikke hatt MA eller SA. Hadde også veldig lite symptomer med førstemann, litt mer denne gangen men ikke mye.
 
Har født 3 barn hvor jeg hadde svært lite symptomer. Ingen MA.
Ikke uvanlig med lite symptomer :)
 
Aldri opplevd hverken MA eller SA. Vært gravid 2 ganger og har to friske barn [emoji846] Hadde lite symptomer, akkurat som deg. Bekymringene er nok en del av det å være i første trimester, dessverre. Lykke til!
 
Back
Topp