ikke min måned

Heffan

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Juligull2021
Da tror jeg at jeg takker for meg jeg.
Venter mensen i morgen, men har testet blendahvit på de to billigtestene mine, hadde et lite håp da jeg skimtet noe svak positiv på A1, men det var før billig testene, så det var vel ingenting tenker jeg. Litt kjipt... Var vel EL smerter og symptom jeg har hatt da, selv om jeg synes det er rart, da det har vært helt syyke ligamentsmerter, menssmerter, ømme bryst og sure oppstøt. Ikke lette jeg etter symptomer heller, ble bare oppmerksom på det når kroppen ble så rar..

Det er da fremdeles håp om positiv test. Jeg hadde ikm på fredag og først i går fikk jeg positiv test ;-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Tok blendahvit test i dag jeg også...forventer mens i morgen. ... tror heller ikke dette blir vår måned... :(

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Det trodde jeg også dagen før ikm, men der tok jeg feil ;-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Åååå der ga du meg ett lite håp! <3

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Gratulerer med positiv test, venterpå ☺
Dette er min 2 dag jeg skulle ha hadd mens, men eneste jeg har er gulaktig utflod og våknet i mårest med skikkelige menssmerter, det kjennes ut som jeg blør forskjellige ganger, men da er det bare utflod som kommer... Jeg kastet opp i går mårest etter frokost, og fikk min lege til å ta test kl 13.00, men den var negativ, så jeg går egentlig bare og venter på menstruasjon... Dette blir jeg ikke klok på. Vi har hoppet av i svingen siden des 13, men ser på kalenderen min at samleie var under eggløsning, så det trenger jo ikke å være noe som helst.

Back
Topp