ikke min dag idag

Sweetmum_28

Flørter med forumet
ok jeg må bare få lov å sutre litt... [8D] ikke bare har jeg ikke fått noen mammagave på morsdag... men jeg har ikke fått en dritt på valentinesdagen.. greit nok vi er ikke sammen med bf men hvis han vil bli sammen igjen for han piname "kurtisere" meg litt da for %&#¤#¤%#&#/¤%& og på toppen av kransekaka så har tanterød bestemt seg for å begynne igjen IDAG! når jeg skal på tolkeoppdrag og sitter der og bare føler det "renner" [:@] så kommer jeg på senteret og skal på toalette fordi jeg ble litt små redd og joda da hadde HELE forbanna buksa blitt RØD.. "#¤%&%¤#"&#T"## og jeg har null penger til å kjøpe meg buske for å fikse dette.. så jeg må ta bussen med guttungen som valgte å være vrang og bare føle meg sååå skitten.. ååååå kan dagen bli bedre???!!!?!?!?!?!?!

puff.. godt å få det ut hehe[:D]

Høres ut som dagen din er mer bedriten enn min jo[&o].....du har all min sympati, sender deg en god klem og ønsker at dagen ender i
Klemmer på

off da... sender deg MASSE trøsteklemmer :D
jeg har heller ikke fått no gave i dag av bf :P
vi bor ikke sammen da så er han jo på jobb, men går ann å bare sende ei meld spør du meg :P
fikk 5 roser i går da å når jeg takket sa han de var ikke fra meg men din sønn! jeg sa bare f**k you :p
å han vil at vi skal flytte sammen igjen med dette kjærlighets løse tulle :P
neida.. hehe

men håper du får en bedre dag heretter å du får masse kjærlighet fra dine barn :D
en stooor god klem fra meg å A-A [:D]

hehe har du også hatt en dårlig dag??? tihi isåfall klemmer til deg og heheh

ORIGINAL: Jeiranne

vi bor ikke sammen da så er han jo på jobb, men går ann å bare sende ei meld spør du meg :P
fikk 5 roser i går da å når jeg takket sa han de var ikke fra meg men din sønn! jeg sa bare f**k you :p
neida.. hehe

men håper du får en bedre dag heretter å du får masse kjærlighet fra dine barn :D

uff da.. ikke sant mannfolk er rare dyr.. blir helt oppgitt.. hehe.. jeg for ikke roser fordi jeg presterte å si til ham EN gang at jeg ikke likte blomster!!! en gang.. og det husker han.. men når jeg sier annet til han 100 ganger husker han ikke en dritt..!!!!

ja nå må jeg bare prøve å kose masse med guttene mine idag.. eldstemann leverte jeg i barnehagen idag og så sier han hadde mamma æ æ gla i dæ *dåååner* fiksa morran min

ORIGINAL: Sweetmum_28

ORIGINAL: Jeiranne

neida.. hehe

uff da.. ikke sant mannfolk er rare dyr.. blir helt oppgitt.. hehe.. jeg for ikke roser fordi jeg presterte å si til ham EN gang at jeg ikke likte blomster!!! en gang.. og det husker han.. men når jeg sier annet til han 100 ganger husker han ikke en dritt..!!!!

ja nå må jeg bare prøve å kose masse med guttene mine idag.. eldstemann leverte jeg i barnehagen idag og så sier han hadde mamma æ æ gla i dæ *dåååner* fiksa morran min

nååååh så herlig :D
jeg har en sutterunge i dag jeg :P
han skal bare slå hode sitt i alt :P
men men nå skal vi HELDIGHVIS snakrt på sånn mamma greier i frikirken å møte masse andre barn å da bølir han nok mer fornøyd :D

hehe uff min har enda ikke begynt å klatre på ting... men har han begynt å åååååååååååle seg bortover gulvet hahaha.. morsomt å se på ikke lenge til han oxo begynner.. regner med han for en par kuler og blåmerker i kroppen etterhvert.. hehe sån var det med storebror etter 4-5 dager viste han at han ikke måtte slippe tak fordi da datt han hehehe..

nei men så gøy da.. jeg vurderte også å gå på noe slikt men med depresjonen ikke mye jeg orker å ut egentlig

hehe uff min har enda ikke begynt å klatre på ting... men har han begynt å åååååååååååle seg bortover gulvet hahaha.. morsomt å se på ikke lenge til han oxo begynner.. regner med han for en par kuler og blåmerker i kroppen etterhvert.. hehe sån var det med storebror etter 4-5 dager viste han at han ikke måtte slippe tak fordi da datt han hehehe..

nei men så gøy da.. jeg vurderte også å gå på noe slikt men med depresjonen ikke mye jeg orker å ut egentlig

er det i kr.sand ?
syntes nå du burde komme ut å få glemt "problemene" hehe så blir nok dagen topp til slutt :D

bor i kr.sand ja men har ikke funnet ut noen plass som har noe slikt her enda da.. men men... for se om jeg ikke kommer meg ut iløpet av morradagen.. var på jobb i en time idag (jobber som tolk ) så fikk kommet meg litt ut da men men. vi for se...

bor i kr.sand ja men har ikke funnet ut noen plass som har noe slikt her enda da.. men men... for se om jeg ikke kommer meg ut iløpet av morradagen.. var på jobb i en time idag (jobber som tolk ) så fikk kommet meg litt ut da men men. vi for se...

jeg bor å i kr.sand :)
er noe hver mandag halv 4 til ca 6 tror jeg.. abre vært der en gang før (sist mandag)
så får en gratis middag kl 4 tror jeg det er...
er i frikirken rett ovenfor kvaderaturen skole :)
kanskje jeg ser deg der en dag [:D]

blir vanskelig da eldstemann er ferdig kl 4 i barnehagen.. [8|] men kan se om jeg ikke for kommet en eller annen dag.. [:D]

Back
Topp