Ikke mere søvn?

BflyW

Elsker forumet
Det skjer hver gang noe stort nærmer seg... enten det er avgjørelse på uføresak, ny jobb, avslutning av skole (og usikkerhet på hva som skjer videre) eller som nå: jeg skal snart bli mamma....
Uansett - hver gang: Jeg klarer ikke å sove!
Jeg blir sinnsykt trøtt - men kroppen slapper ikke av. Jeg er bare spent som en fiolinstreng! Det kribler.... jeg snur og vender på meg, og sum-a-sumarum så ender jeg med å sitte oppe om nettene.... (Også i natt).

Hm...Amaya er våken om nettene også. Hun beveger seg ikke mye om dagen, men om natta - da er det full rulle... Kanskje hun og jeg blir natteravnere?

Ønsker en mer normal døgnrytme.... !!!!!!!!
Det går seg nok til, men nå... tilbake til DVD!

Ja nå jobber nok kroppene våre på høygir, for å forberede oss på det som skal skje...våkenetter osv.I dag våknet jeg kl 0800 og fikk ikke sove mer, så da var det bare å stå opp. Enda jeg fikke t skikkelig energiboost i går kveld, da jeg satt på en oppvaskmaskin full med asjetter osv, vasket inni skapet der den nye vaskemaskinen skal stå, kjørte en vaskemaskin med pledd til vesla, la sammen sokker og håndklær, la sammen noen andre klær og småryddet litt [:D] var ferdig kl. 0100 i natt, og da gikk jeg og la meg [:D] skjønner ikke helt hva som skjedde men tror hjernen min innstilte seg på at jeg skal slappe av i dag, så jeg fikk jo unnagjort en del i går så jeg slipper det i dag. Deilig!

Så flott Mille at du fikk gjordt en del ting i går...
Tenker kroppen din fikk et adrenalin-kick av å få vite at du blir satt igang i morgen!
Kanskje kroppen min fikk et kick av det også?
Himmel - synes det er helt uvirkelig jeg!

Får søv dæ gjær e, men d går ikkje lange tia førr at e må opp på do.D e så irriteranes før at e får itje nåkka god søvn, når det blir oppstykka på deinn måtn.Og i natt va d nu bære drit.Har tenkt på fødseln og alt i heile natt.Gikk opp førr me i går at d e bære 6 uke igjen!HJELP!!!

Så fort tia går!

Søvn?? Hva er det...??[:D] Jeg føler meg helt utslitt om dagen jeg,har ikke overskudd til å gjøre noen ting.Begynner å føle meg litt stressa med tanke på hva som snart skal skje,og lurer hele tiden på om jeg har det og det i orden,skulle kanskje ha kjøpt det osv osv...Men det er vel kanskje like greit at kroppen begynner å venne seg til kortere soveperioder...blir mye nattevåk fremover...[:)]

Back
Topp