Ikke mer plass!

Ullvott

Elsker forumet
Nå er det offisielt ikke mer plass igjen i magen. Blir mett av ei halv brødskiv:p Blir litt for lite mat altså! Og med godisstopp i tillegg så er det rett og slett for lite næring (så fremt godis/sukker kan kalles næring..) Så i dag kjøpe jeg meg sjokomelk for å få i meg litt etter litt! Det er innafor ;p

Flere som er helt stappa?
Mulig det blir bedre når bare magen synker litt!!?

Her har magen sunket litt faktisk, så skulle tro det var litt mer plass. But not..Her må jeg strekke meg ut så lang jeg er innimellom. Han ligger seriøst OVER magesekken min (kjennes det ut som).

Synes sjokomelk er ABSOLUTT innafor :D Hvordan greier du godisstopp nå? SÅ flink! Jeg har overhodet ingen viljestyrke igjen....handlet litt for mye julemarsipan på halv pris her om dagen....Lagt de i boden, men jaggu ikke langt å gå dit når jeg VET det ligger der....For ikke å snakk om den gulerotkaka jeg laga på lørdag...MY GOD!! :P

Du får spise ofte da siden du ikke får i deg så mye :)

Magen har sunket her og, men ingen mer plass allikevel. Det er så trangt inni der at d nesten er skummelt :p
Kjenner at jeg ikke får brukt lungene skikkelig heller pga plass mangel - uten at jeg konsentrerer meg skikkelig. :p

Her prøver jeg med små hyppige måltider. Ikke at det er så lett heller når matlysten er på bånn :p

Her har magen sunket litt faktisk, så skulle tro det var litt mer plass. But not..Her må jeg strekke meg ut så lang jeg er innimellom. Han ligger seriøst OVER magesekken min (kjennes det ut som).

Synes sjokomelk er ABSOLUTT innafor :D Hvordan greier du godisstopp nå? SÅ flink! Jeg har overhodet ingen viljestyrke igjen....handlet litt for mye julemarsipan på halv pris her om dagen....Lagt de i boden, men jaggu ikke langt å gå dit når jeg VET det ligger der....For ikke å snakk om den gulerotkaka jeg laga på lørdag...MY GOD!! :P

Du får spise ofte da siden du ikke får i deg så mye :)
Viljestyrke ha jeg egentlig ikke :p Men her i huset er det bare jeg som kan spise snop, så da er det lettere når man skal kutte og.. Ingen som trekker i andre enden :p Men ja..
Milkshake har jeg helt vanvittig lyst på etter jeg kom på at den herligheten finnes! Og jeg er ikke så streng at jeg ikke skal unne meg det før fødselen. Er ikke supermegahøygravid så ofte :p Ikke fan av å være superstreng, hadde bare behov for en liten slutt-med-konstant-småspising-av-julekaker-og-sjokkis-periode. Lettere når man ikke tilbringer hver dag i juleselskaper hehehe!
Gulrotkake er favorittkaken her i huset :D og lett å lage i en sunnere variant (siden det må til med div intoleranser her i hus). Men selvsagt aller best orginal!
Kos deg med kake og julemarsipan mens du kan!!

Fremdeles mye plass her, skjønner ikke hvordan :-P Har nettopp spist to skiver med avokado, en appelsin, et tebrød og drukket et glass med melk og snart en kopp med te :-D Alltid sulten jeg! På venninnekveld på lørdag spiste jeg sikkert 3/4 pizza heilt aleine :-P

Fremdeles mye plass her, skjønner ikke hvordan :-P Har nettopp spist to skiver med avokado, en appelsin, et tebrød og drukket et glass med melk og snart en kopp med te :-D Alltid sulten jeg! På venninnekveld på lørdag spiste jeg sikkert 3/4 pizza heilt aleine :-P
Signerer denne! Er HELT lik! Matlysten har økt enormt de 2 siste ukene her .

Fremdeles mye plass her, skjønner ikke hvordan :p Har nettopp spist to skiver med avokado, en appelsin, et tebrød og drukket et glass med melk og snart en kopp med te :-D Alltid sulten jeg! På venninnekveld på lørdag spiste jeg sikkert 3/4 pizza heilt aleine :p
Hihi, nå følte jeg at jeg ikke spiste såå mye til frokost i dag likevel:-P Ei stor skive (hjemmebakt i brødmaskina, så de er både mettende og STORE!), en Activia yoghurt, en stor kopp te og en banan var frokosten her:-P Men jeg har sånne både og dager! Én dag kan jeg spise veldig mye, mens neste dag kan jeg være så mett etter ei halv skive, at man skulle tro jeg hadde spist en stor middag... Rare greier det her! ;)

Her har jeg det motsatte problemet, er sulten hele tiden. Ikke det at jeg har lyst på noe godt men rett og slett sulten, våkner to ganger om natten og må smøre meg en skive :p

Back
Topp