ikke mensen!alle sammen!

Trebarnsmoren

Flørter med forumet
er det flere enn meg eller er det bare meg som bare ikke får mens! i det hele tatt!hjelp!!!!!!!! hater denne vente perioden! kan dere forklare meg hva ivf er og hva dere gjør???
 
assistert befruktning: sperm innsettes i kvinnen pga spermiene ikke finner veien selv opp i egglederen  der de skal møte egget
 
enkelt og greit![:D][:D]
 
Tusen takk for en flott og utfyllende forklaring....nå vet jeg hva som venter meg.....Om det går like raskt med meg som med en venninne, kan jeg komme igang allerede i juli / aug. Jeg er veldig spent....
Nå blåser jeg i alt som heter IKM og eggløsn......Nå venter jeg på brev i postkassa.....
 
Jeg ble gravid med IVF og fullført prøverør. Ville bare minne deg på at gjennomsnitts ventetid på konsultasjon etter at legen din har sendt søknad til det aktuelle sykehuset, er 5 måneder. Så jeg håper du har funnet frem tålmodigheten din [;)]
 
Jeg ble gravid med IVF og fullført prøverør. Ville bare minne deg på at gjennomsnitts ventetid på konsultasjon etter at legen din har sendt søknad til det aktuelle sykehuset, er 5 måneder. Så jeg håper du har funnet frem tålmodigheten din

 
Jeg er glad om det skjer innnen rimelighetens grenser....helst innen et år...
Men hørt flere fortelle at det går raskere på St Olavs....ikke vet jeg.....Venninnen min ventet i 8 uker fra sendt søknad til hun var inne....
Jeg skal klare 5 mnd....er glad det skjer noe idet hele tatt
 
ORIGINAL: ingermor

så jævli bra da...for deg

 
hva er det snakk om??? (unskyld at jeg blander meg...)
 
ORIGINAL: Nesing

ORIGINAL: ingermor

så jævli bra da...for deg


Det var hyggelig sagt! NOT! Vet ikke helt hva du mente med dette innlegget, men regner med at det var myntet på meg! I så fall, det synes jeg faktisk var lite hyggelig. Jeg har kun fortalt om den prosessen jeg nå går gjennom fordi det kom et spørsmål om hva IVF er og hvor lang tid man må beregne på utredningsfasen! At jeg da var så uheldig å nevne at jeg selv er i gang, var tydeligvis en stor tabbe! Kjære vene, såpass må man kunne unne hverandre, eller hva?! Har forsøkt å få spiren til å sitte siden november 2002, bare så du er klar over det, så sånn sett synes jeg faktisk vi fortjener litt suksess nå.....  Vet i hvert fall hvem jeg ikke kommer til å ønske lykke til fremover! Unnskyld meg, men jeg blir faktisk barnslig i denne sammenhengen her..... [:@][&:]

 
jeg er helt enig med deg Nesing, hva med å faktisk glede seg på vegne av andre? jeg syntes du er fantastisk til å informere og forklare her inne (også på før svangerskapet) jeg forstår i allefall mye mer når du forklarer, kjør på![:D]
 
ORIGINAL: Nesing

Takk, Smulen, så utrolig hyggelig sagt! Jeg blir rørt! *snufssnufs* Setter pris på dere alle sammen jenter, dere er enestående og fantastiske støttespillere! Og Smulen: håper dere kjører på nå som EL er en dag unna! Stå på, så sitter spiren! Skal krysse alt jeg har for deg ! *slårknutepåkroppen*

 
ikke for å kuppe tråden eller noe, men det rare i forhold til el hos meg er at jeg såvidt hadde noen murringer i dag morges og fremdeles ingenting slim, hvor blir den av mon tro? pleier alltid å merke det godt... jaja, da har jeg sagt mitt i en tråd som ikke var min[:D] lykke til alle sammen, hev dere over andres misunnelse og dårlige vibber!
 
tusen takk for en kjempe god forklaring.. har gått på pergo to månder, men har ikke hatt noe eggløsning sier GU min.... så jeg er på en måte kjempe lei.. orker ikke alt det stresset med gynekolog og sånn jeg bilr bare deppa.. så jeg kikker litt her inne også prøver jeg å ta det med ro og slappe av, ikke det at det er så lett.. men men! er i alle fall veldig takknemmelig for dere som kan forklare meg ting jeg ikke forstår.. som forreste begynner å bli en del med min kropp... så sånn kan det gå. jeg er vist bare en av mange som ikke forstår! jeg er glad det er flere enn meg fordi om jeg unner dere alle å lykkes:) dere aner ikke hvor mye dette betyr for meg å faktisk få hjelp fra dere!
det er faktisk helt fanntastisk!
håper jeg snart kan få styrken til å fortsette behandlingen min!
kjempe lykke til alle sammen! det betyr mye for meg og se dere som klarer dere gjennom det:)[;)]
 
Som smugleser vil jeg takke for det utfyllende svaret du ga nesing,
og stille meg spørrende til den sure bermerkningen noen klarte å lure fra seg:)
Lykke til alle sammen som venter eller er igang med ivf prosessen!
 
Back
Topp