Ikke medbakt barnemat på Egon?

Hadde med mat til mini dit flere ganger jeg, uten å få den beskjeden.
Men enig med de over her. Send senen mail

<3februar 2011<3
exu mai 2014 :(

Det er jo litt forskjell på pupp og grøt da, til dere som nevner det.

Men nei jeg tror ikke det skal være sånn. Ville sendt en mail jeg å hørt-

Sikkert en ansatt som ikke har barn selv, og som bare har fått høre at det ikke er lov med medbrakt. Følger vel bare reglene uten å tenke mer over det.
Bra du fikk til slutt, skulle bare mangle.

Det er jo litt forskjell på pupp og grøt da, til dere som nevner det.

Men nei jeg tror ikke det skal være sånn. Ville sendt en mail jeg å hørt-

Ikke egentlig. Altså, så lenge dem ikke serverer babygrøt på Egon, så burde d være greit å ha med, siden små barn ofte ikke spiser restaurant mat, eller annet enn grøt. Akkurat som puppen.

Har sendt mail, så venter i spenning på om jeg får noe svar ;)

Det var dårlig!
babyer og små barn burde få spise grøt og drikke melk uten at dere skulle behøve å betale for en barnemeny! ser ikke på barnemat som medbrakt.

Send en klage du :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Det var jammen dårlig. Når dere spiser mat der må dom jammen tåle at ett barn som er så lite spiser noe annet.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Aldri vært borti noe sånt. Her har vi hatt med både grøt, melk og brødskiver til ungene når de var vært under 1 år, mulig de var litt eldre også, men etter der begynte vi å kjøpe mat til dem.

SNOOODIG kundeservice. Aldri opplevd noe sånt noen sted jeg nei. Og Egon er jo egentlig kjent for å være greie med barnefamilier også! :)

Fy for en dårlig service!! Det er jo ikke alltid at den maten de har til barn faller i smak, og da syns jeg jo man må få lov til å ha med noe grøt eller noe annet som et alternativ! Spesielt med tanke på at dere faktisk betalte for mat til både dere voksne og minien...

Da har jeg fått mail fra assisterende daglig leder på Egon restauranten vi var på, han beklaga veldig, forklarte at det var ei nyansatt som hadde misforstått policyen om medbrakt mat. Han ville ha adressa mi, så han kunne sende invitasjon til et nytt besøk i posten. Er fornøyd med at klagen ble videresendt fra hovedkontoret til restauranten, og at den blei tatt på alvor :)

Jeg var nettopp på egon og fikk varme middagsglass til mini uten problem :) så kommer vel kanskje an på hvem som er på jobb.

Synes det var dårlig gjort mot dere, dårlig kundebehandling

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Da har jeg fått mail fra assisterende daglig leder på Egon restauranten vi var på, han beklaga veldig, forklarte at det var ei nyansatt som hadde misforstått policyen om medbrakt mat. Han ville ha adressa mi, så han kunne sende invitasjon til et nytt besøk i posten. Er fornøyd med at klagen ble videresendt fra hovedkontoret til restauranten, og at den blei tatt på alvor :)
Å. Det var bra :))

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så bra. :-) veldig kjekt å bli tatt på alvor, og å få tilbakemelding! Ikkje minst når du får litt ekstra igjen for det;)

Veldig bra! Og forventet.
Godt du gav dem mulighet å rydde opp, både mot deg, og i opplæringsrutinene sine.

For å sette det på spissen... Da kan man ikke amme heller der da?! Det er vel også "medbragt"...
Enig i de over, send klage :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da hadde man vel uansett blitt henvist til toalettet for å amme fordi det er så ekkelt og unaturlig, uansett hvor diskré man prøver å gjøre det. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

I dag fikk vi gavekort på 4 gratis lunsjretter og 4 drikke i posten :) Blei reint imponert jeg ;)

Back
Topp