Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo litt forskjell på pupp og grøt da, til dere som nevner det.
Men nei jeg tror ikke det skal være sånn. Ville sendt en mail jeg å hørt-
Bra du gir beskjed, så får de anledning til å rydde opp i instrukser. Ingen er tjent med slike hendelser.Har sendt mail, så venter i spenning på om jeg får noe svar![]()
Jeg ser ingen forskjell.Det er jo litt forskjell på pupp og grøt da, til dere som nevner det.
Men nei jeg tror ikke det skal være sånn. Ville sendt en mail jeg å hørt-
Å. Det var braDa har jeg fått mail fra assisterende daglig leder på Egon restauranten vi var på, han beklaga veldig, forklarte at det var ei nyansatt som hadde misforstått policyen om medbrakt mat. Han ville ha adressa mi, så han kunne sende invitasjon til et nytt besøk i posten. Er fornøyd med at klagen ble videresendt fra hovedkontoret til restauranten, og at den blei tatt på alvor![]()
Så bra.Da har jeg fått mail fra assisterende daglig leder på Egon restauranten vi var på, han beklaga veldig, forklarte at det var ei nyansatt som hadde misforstått policyen om medbrakt mat. Han ville ha adressa mi, så han kunne sende invitasjon til et nytt besøk i posten. Er fornøyd med at klagen ble videresendt fra hovedkontoret til restauranten, og at den blei tatt på alvor![]()
Veldig bra! Og forventet.Da har jeg fått mail fra assisterende daglig leder på Egon restauranten vi var på, han beklaga veldig, forklarte at det var ei nyansatt som hadde misforstått policyen om medbrakt mat. Han ville ha adressa mi, så han kunne sende invitasjon til et nytt besøk i posten. Er fornøyd med at klagen ble videresendt fra hovedkontoret til restauranten, og at den blei tatt på alvor![]()
For å sette det på spissen... Da kan man ikke amme heller der da?! Det er vel også "medbragt"...
Enig i de over, send klage
Sent from my iPhone using BV Forum