ikke lurt...

Tove_84

Gift med forumet
Fikk plutselig lyst på et glass julebrus. Tok en halvfull flaske fra kjøleskapet, åpnet den og idet jeg skulle helle oppi glasset så mistet jeg flasken..
 Julebrus over HELE kjøkkengulvet, på skapene og til og med oppå kjøkkenbenken... Lurt!
Så nå har jeg vasket hele kjøkkenet[8D]

Føler meg ikke så smart akkurat nå[8D]

ORIGINAL: Lissyjane

Hvorfor føler du deg ikke lur da[8D] Det er sånn som skjer[:D] Hilsen klovnen selv[:-]

Kan liksom ikke skjønne hvordan jeg klarte å miste den flasken[8D] haha

hehe, flink du er! men slår ikke meg, jeg sku ha dressing også var den nesten tom, så skulle ta det fine trikste med å snu hele armen fort rundt med dressingflaska. og toppa åpnet seg på vei rundt, hehe, herlig

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: *MamMathea*

hehe, flink du er! men slår ikke meg, jeg sku ha dressing også var den nesten tom, så skulle ta det fine trikste med å snu hele armen fort rundt med dressingflaska. og toppa åpnet seg på vei rundt, hehe, herlig

Eller jeg som skulle riste en mme-flaske, og så sto korken på benken enda..[X(]

haha, godt det ikke bare er meg som gjør slike ting[:D]

ORIGINAL: Tove_84

Hvorfor føler du deg ikke lur da[8D] Det er sånn som skjer[:D] Hilsen klovnen selv[:-]

Du,jeg er den første som knuser ett glass på fest. Og det FØR jeg har begynt å drikke. Jeg er den som river ned klær i undertøysavdelingen,så snur jeg meg for å plukke dem opp og rin\ver ned neste hylle med vesken når jeg bøyer meg[X(]

Du er ikke ofte på glassmagasinet du er du vel?   [8D][;)]

ORIGINAL: Tove_84

Du,jeg er den første som knuser ett glass på fest. Og det FØR jeg har begynt å drikke. Jeg er den som river ned klær i undertøysavdelingen,så snur jeg meg for å plukke dem opp og rin\ver ned neste hylle med vesken når jeg bøyer meg[X(]

Sånn som jeg gjør og. Godt vi er flere da[8D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

ORIGINAL: *MamMathea*

Eller jeg som skulle riste en mme-flaske, og så sto korken på benken enda..[X(]

ORIGINAL: suki

Blir jo ikke lite klissete av rødbrus heller! [:o][:D]

Jeg gadd ikke å hente skje til rømmebegeret når vi spiste taco engang, så skulle bare helle littegrann, men fikk likesågodt hele innholdet utover tacoen, hånda og tallerkenen.

Sånt som skjer!

Ja er sånt som skjer, bare veeeldig kjipt[8D]
Var en smuuule klissete, hehe

hahaha.. den er lei...

apropo flasker- jeg bærte min kusine da hun var ca 1 år, jeg var ca 10 år, holdt en cola falske i andre hånden, så mistet jeg flasken- da slapp jeg ungen for å redde flasken[&:]
¨så den dag idag får jeg skylden for at hun er så "blond" hahaha

Back
Topp