Ikke lengre gravid...

mille.

Gift med forumet
Da må jeg desverre melde meg ut av juni-klubben. jeg har mistet babyen min.. [:(]
Har grått masse, Nå var det jo gått tolv uker og vi hadde sagt det til mange. like leit for alle mld som tikker inn. [:(]

men gir ikke opp. Vil prøve så raskt som mulig igjen![&o]

Lykke til jenter!!! Håper alt går bra med dere!!!

huff[:(]
vet ikke hva jeg skal si...
men sender deg en stor trøsteklem

nei å nei så trist!

uff jeg vet så altfor godt hvordan du har det![:(]

men det er bra innstilling du har.neste gang går det bra!

masse klemmer....

Uff.....[:(][:(] Vet akkurat hvordan du har det mille...
Jeg mistet en uke før deg. Var litt usikker på hvor langt jeg var på vei, men etter størrelsen på babyen min var jeg over 4 mnd... Den kom nemlig ut i do, etter at legen på KK hadde tatt ultralyd og sagt at alt var i orden..[:(]
Vi hadde også rukket å fortelle det til alle før dette skjedde.. Helt umulig å forberede seg på at noe slikt skal skje..
Jeg blødde som en foss i over 12 timer, så det var litt annerledes enn det som skjedde med deg.
Får virkelig håpe at det aldri skjer med oss igjen. Unner ingen i hele verden å oppleve noe slikt!! Blir så trist av alle bomstene som vi har fått av venner... minner meg bare mer om døden, hvite roser, bleke, kalde farger.

Uff så utrolig trist!! Håper virkelig at dere får det til snart igjen... en ting som er greit å vite er at du vet nå at du KAN bli gravid!!! Så nå er det bare å prøve igjen.
Lykke til så utrolig mye!!

nei å nei så trist!

uff jeg vet så altfor godt hvordan du har det!

men det er bra innstilling du har.neste gang går det bra!

masse klemmer....
*Trøsteklemmer* fra meg.

Så utrolig trist å høre!!! Man regner jo nesten med at faren er over etter de første 12 ukene... Mine tanker og dypeste medfølelse går til alle dere som har mistet...

Nå er det overstått og jeg er klar for ny prøverunde sanrt.

Hjertet var stoppet i ca uke 8, så jeg gikk 4 uker uten at det var noe liv der.
Litt skummelt å tenke på. Håper jeg får bedre oppfølging neste gang pga dette...
at jeg får høre etter hjertelyden litt tidligere og oftere. gjerne en Ul tidlig også...

ellers TUSEN TAKK for de fine ordene!!!

Sørger med deg... Jeg har også mistet.. Trøsteklem!

Å nei og nei...

Det var forferdeli trist å høre.. Det er vel alles verste mareritt. Men fint å høre at du ikke har blitt skremt av dette og forstatt ønsker å prøve. Det er en kjempe sunn innstilling, og når magen begynner å vokse neste gang (for det gjør den!) så skal det gå bra vettu! Håper vennene og kjæresten rundt deg stiller opp, og er der for deg! Med tiden så blir det mindre vondt..

Min dypeste medfølelse sendes til alle dere som har mistet..[:(]

En stor trøstende klem...

~Sender en god klem til deg ~

Kathrine

Back
Topp