Ikke lagt på meg noe..!

8+2, G har lagt på meg et drøyt kg. Hadde håpet å holde vekta litt lenger, ettersom jeg har noen kg for mye. Har 3 kg for mye for å kunne kalle meg normalvektig mtp BMI. Har ikke fått trent stort i det siste, for jeg har vært så skrekkelig trøtt.

12 uker nå og lagt på meg 3.6kg.
Trodde jeg skulle falle i bakken i dag morges. Nå er det null snop og knekkebrød som gjelder. Samt ut ihvertfall en halvtime hver dag!!!! Åååårh

<3Gutt&Jente 2005. Gutt 2008<3
Bonusbarna jente 2002&gutt 2006
<3 termin 06.01.15<3

9+2 og vekta er den samme

Termin januar 2015

I forrige svangerskap la jeg på meg min første kilo i uke 16. Denne gangen har jeg gått opp 1 kg allerede. 10+5. :)

Tobarnsmamma i januar 2015<3

nesten 4 kilo opp, men har stabilisert seg nå som kvalmen er borte og jeg ikke spiser hele tiden... håper jeg holder meg her en mnd til....

10+1 og har ikke lagt på meg noe enda. Så litt spent på hvor mye det blir denne gangen. Forrige gang la jeg på meg 20 kg

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg gikk ned i vekt de første mnd. Helt normalt. Vekta kommer :)

Jeg har gått ned... Så sikkert ikke no farlig. Vi legger nok på oss utover :P

Sent from my iPad using BV Forum

Det som er litt 'moro' er at for en gangskyld er vi så mange jenter som fokuserer på å ikke gå ned i vekt :D deilig forandring i et ellers så vekt fokusert samfunn;)

<3 venter en vinterbebi <3

Det som er litt 'moro' er at for en gangskyld er vi så mange jenter som fokuserer på å ikke gå ned i vekt :D deilig forandring i et ellers så vekt fokusert samfunn;)

<3 venter en vinterbebi <3

Helt sant!:) kunne ikke vært mer enig!;)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Back
Topp