Ikke kvalm?

Så fint skrevet :) Takk :Heartred Det var beroligende å lese. Jeg skal på ny tul i uke 13 (12+5) jeg også :) Syns det er lenge nok å vente :p Det skal gå bra for oss begge - oddsene er absolutt på vår side :Heartred

Takk ❤ så spennende .. masse lykke til .. vi skrives sikkert uttpå ( håper jeg )

Like normalt å ikke være kvalm som å være det. Men skjønner bekymringene du. Prøv heller å nyt at du ikke spyr

Hei [emoji5]
Eneste symptomene jeg har er at jeg er ganske trøtt, men klarer meg helt fint igjennom hverdagen på medisinsk post i en 100% stilling. Tar meg en liten lur når jeg er ferdig for å lade opp før middag osv. Ellers har jeg ømme bryster, og de har kanskje vokst litt i størrelsen [emoji85] men føler ikke jeg merker så mye til at jeg er gravid.
Skal på ultralyd om 2 uker, gleder meg [emoji173]

Takk for svar :Heartred Masse lykke til på ul! Blir koselig å få hilst på lille i magen :):)

Hei [emoji5]
Eneste symptomene jeg har er at jeg er ganske trøtt, men klarer meg helt fint igjennom hverdagen på medisinsk post i en 100% stilling. Tar meg en liten lur når jeg er ferdig for å lade opp før middag osv. Ellers har jeg ømme bryster, og de har kanskje vokst litt i størrelsen [emoji85] men føler ikke jeg merker så mye til at jeg er gravid.
Skal på ultralyd om 2 uker, gleder meg [emoji173]

Som om jeg skulle skrevt det selv [emoji1312]!
Per nå (9+0) er de eneste symptomer jeg har: ikke kommet mens, litt mer trøtt enn normal og vanvittig ømme pupper- men kun om morgenen! [emoji2]

Jeg har vært kvalm om morgenene litt av og på i et par uker. Noen dager er jeg helt fin i formen, og føler meg ikke gravid i det hele tatt! Ellers bare ømme pupper, litt trøtt på kvelden og ingen mens ;) 8+2 i dag!

Back
Topp