Ikke kvalm?

..Kirsebær..

Elsker forumet
Junilykke 2020 ♡
Påskeliljene 2022 ❤️
Vil ikke strø salt i såret til dere som er kvalme med dette spørsmålet, men det er liksom noe betryggende ved å være kvalm i svangerskapet. Jeg er nemlig ikke spesielt kvalm. Er litt uggen, spesielt på ettermiddag/kveld og hvis jeg spiser for fort, for mye eller for lite, men ikke slik at jeg må kaste opp. Er 9+4..

Andre som ikke er spesielt kvalme? Føler "alle" her har så mye symptomer og spesielt kvalme.

Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm eller andre symptomer. Først når jeg så lille på ul jeg faktisk forstod att jeg var gravid. Men denne gangen derimot er det stikk motsatt. For nå er kvalmen her [emoji23]

Forrige svangerskap var jeg ikke kvalm eller andre symptomer. Først når jeg så lille på ul jeg faktisk forstod att jeg var gravid. Men denne gangen derimot er det stikk motsatt. For nå er kvalmen her [emoji23]

Så bra! Ikke at du er kvalm nå da :S Det kommer tydeligvis an på hvem som koser seg der inne :D

Jeg var kvalm i 1-2 uker, ca 5+~7+ men tror det hadde mye med at jeg var ute å reiste til USA så spydde på flyplassen og alt jeg ville spise var knekkebrød med brunost [emoji85][emoji23] Hvis det ikke hadde vært for den lange turen i fly etc etc, så tror jeg ikke at jeg hadde blitt dårlig. Kunne nok lettere stabilisert det hjemme med litt vanlig mat [emoji4] Så alt i alt har jeg vært veldig lite dårlig! Bare litt uggen av og til etter at jeg kom hjem og er kjempeglad for at det ikke fortsatte [emoji1][emoji23][emoji7]

Jeg var kvalm i 1-2 uker, ca 5+~7+ men tror det hadde mye med at jeg var ute å reiste til USA så spydde på flyplassen og alt jeg ville spise var knekkebrød med brunost [emoji85][emoji23] Hvis det ikke hadde vært for den lange turen i fly etc etc, så tror jeg ikke at jeg hadde blitt dårlig. Kunne nok lettere stabilisert det hjemme med litt vanlig mat [emoji4] Så alt i alt har jeg vært veldig lite dårlig! Bare litt uggen av og til etter at jeg kom hjem og er kjempeglad for at det ikke fortsatte [emoji1][emoji23][emoji7]

Høres ut som at det kan ha vært pga reisen ja! Liker å høre at du heller ikke er spesielt kvalm :) :)

Vil ikke strø salt i såret til dere som er kvalme med dette spørsmålet, men det er liksom noe betryggende ved å være kvalm i svangerskapet. Jeg er nemlig ikke spesielt kvalm. Er litt uggen, spesielt på ettermiddag/kveld og hvis jeg spiser for fort, for mye eller for lite, men ikke slik at jeg må kaste opp. Er 9+4..

Andre som ikke er spesielt kvalme? Føler "alle" her har så mye symptomer og spesielt kvalme.

Det er endel matvarer som lettere gir meg halsbrann/sure oppstøt og det skjer hvis jeg har klær som klemmer på magen også. Ellers ikke særlig kvalm og har ikke kastet opp en eneste gang. Jeg har vært svimmel men dette er sjeldnere nå. Har ligamentsmerter i blant, press i underlivet og er oppblåst. Er 6+0 nå. Har vært litt bekymret for manglende kvalme men slapper mer av nå og prøver å bare ta det som det kommer :)

Jeg er heller ikke kvalm [emoji17] km kanskje snd litt ubehag viss jeg er veldig sliten og det er lenge siden jeg har spist [emoji23] men da kan man nok bli det uten å være gravid også [emoji85] skulle vitkelig ønske jeg var litt kvalm, eller hadde NOE symptomer.. blir gal av å lete [emoji13]

Jeg blir litt uggen hvis jeg er sulten eller sliten, men kan ikke akkurat kalle det kvalme. Men, jeg blir kvalm hvis magen/tarmene er veldig aktive. Kjenner det rett før jeg må på do og litt etterpå. Jeg slet med dette i uke 5-7, men det har roet seg veldig etter akupunkturbehandling.

Med storesøster var jeg bittelitt kvalm fra uke 7-11, men ikke noe å skrive hjem om akkurat [emoji12]

Dere som ikke er kvalme kan godt få litt herfra [emoji13] Jeg lever på kvalmestillende medisiner. Er i mammaperm med eldste å klarte ikke ta meg av han pga kvalmen før jeg begynte på medisiner. Heldigvis ikke kasta opp mye, men blitt litt det å.

Tror det er nok kvalme og dele ut til de som ikke har! ;)
Heldigvis skal jeg jobbe to dager til før tre uker med ferie så skal holde ut disse dagene. Hadde jeg ikke hatt ferie så brått, så hadde jeg gått til legen og fått sykemelding. :grumpy:

Jeg er 9+5 og er heller ikke kvalm. Har heller ikke stort av andre symptomer heller. Var på ul for fire dager siden, alt stod bra til :)

Er 6+1 idag og var ganske kvalm de to første ukene, men så begynte det å dabbe av. Nå er jeg bare kvalm av og til, og ikke noe veldig voldsomt heller. Kjenner omtrent ingen strekninger i livmor, litt oppblåst til tider og har litt ømme bryster. Skulle så veldig gjerne hatt flere symptomer, er livredd for enda en MA [emoji17]

Jeg er 9+3 og jeg er ikke kvalm lenger ... jeg var kvalm fra uke 5-8 men nå i uke 9 har jeg ikke merket noe ..
var på ultralyd for to dager siden og alt sto bra til med lille klumpen min ❤ så jeg er ikke bekymret for at ikke kvalmen er her lenger . Men derimot så har jeg fått så vondt i den ene puppen Og jeg har fått DILLA på iskald vørterøl på boks
Ellers så føler jeg at det å tisse MASSE er mitt 'sikreste' symptom

Har du vært på TUL?
Alt står sikkert bra til med din lille oxo .. husk at symptomer kommer og går ❤️

Jeg er 9+3 og jeg er ikke kvalm lenger ... jeg var kvalm fra uke 5-8 men nå i uke 9 har jeg ikke merket noe ..
var på ultralyd for to dager siden og alt sto bra til med lille klumpen min ❤ så jeg er ikke bekymret for at ikke kvalmen er her lenger . Men derimot så har jeg fått så vondt i den ene puppen Og jeg har fått DILLA på iskald vørterøl på boks
Ellers så føler jeg at det å tisse MASSE er mitt 'sikreste' symptom

Har du vært på TUL?
Alt står sikkert bra til med din lille oxo .. husk at symptomer kommer og går ❤️

Jeg var på tul på tirsdag, 9+2, og alt var bra :) Så det går nok bra, blir bare så bekymret innimellom :D Så godt å høre at symptomene dine også svinger litt og at du har fått hilse på spiren :Heartred

Jeg var på tul på tirsdag, 9+2, og alt var bra :) Så det går nok bra, blir bare så bekymret innimellom :D Så godt å høre at symptomene dine også svinger litt og at du har fått hilse på spiren :Heartred

Ja, er bekymret jeg oxo .. ettersom klinikken vår har tatt lang sommerferie og legen mente at etter to fine ultralyder at vi kunne vente trygt fram til ordinær ul i uke 18 , så synes jeg / vi det er altfor lenge å vente til å se den lille igjen .. så jeg ringte opp på føden i dag og lurte på om de hadde en ledig time til oss i uke 12 , sa jeg var litt bekymret ..og det hadde de
Så vi skal på ul igjen i uke 12 og gleder oss masse ❤

Så godt å høre at alt står bra til med din lille oxo ❤

Masse lykke til .. dette kommer til å gå bra for oss begge skal du se ... jeg har så god tro ❤

Klem

Ja, er bekymret jeg oxo .. ettersom klinikken vår har tatt lang sommerferie og legen mente at etter to fine ultralyder at vi kunne vente trygt fram til ordinær ul i uke 18 , så synes jeg / vi det er altfor lenge å vente til å se den lille igjen .. så jeg ringte opp på føden i dag og lurte på om de hadde en ledig time til oss i uke 12 , sa jeg var litt bekymret ..og det hadde de
Så vi skal på ul igjen i uke 12 og gleder oss masse ❤

Så godt å høre at alt står bra til med din lille oxo ❤

Masse lykke til .. dette kommer til å gå bra for oss begge skal du se ... jeg har så god tro ❤

Klem

Så fint skrevet :) Takk :Heartred Det var beroligende å lese. Jeg skal på ny tul i uke 13 (12+5) jeg også :) Syns det er lenge nok å vente :P Det skal gå bra for oss begge - oddsene er absolutt på vår side :Heartred

Hei [emoji5]
Eneste symptomene jeg har er at jeg er ganske trøtt, men klarer meg helt fint igjennom hverdagen på medisinsk post i en 100% stilling. Tar meg en liten lur når jeg er ferdig for å lade opp før middag osv. Ellers har jeg ømme bryster, og de har kanskje vokst litt i størrelsen [emoji85] men føler ikke jeg merker så mye til at jeg er gravid.
Skal på ultralyd om 2 uker, gleder meg [emoji173]

Back
Topp