Ikke kvalm!

Pussle

Glad i forumet
Hei

Noen flere som ikke er kvalm og dårlig? Er 5+6 og bortsett fra litt ømme pupper og litt stikking i magen, føler jeg meg helt fin.

Er redd det ikke skjer så mye i mageburet siden jeg har så få symptomer. Noen flere som har det slik som kab berolige meg??:)

Like normalt med lite symptomer som mye, så alt er nok helt fint:)
Jeg har vært litt småkvalm, men svært lite. Veldig lite symptomer generelt og formen er fin :) er 5+5 i dag.

Hei

Noen flere som ikke er kvalm og dårlig? Er 5+6 og bortsett fra litt ømme pupper og litt stikking i magen, føler jeg meg helt fin.

Er redd det ikke skjer så mye i mageburet siden jeg har så få symptomer. Noen flere som har det slik som kab berolige meg??:)
Jeg er ikke kvalm og dårlig :)
7+0 her. Fortsatt ømme forstørret bryster og humørsvingninger. Skal på tidlig ul i morgen ♡
Kvalme er ingen selvfølge at man skal få :)

Her starta ikke kvalmen før rundt uke 7 tror jeg det var :)
Men håper du slipper, for det er jo kjempe slitsomt :p

Heldigvis har jeg ikke vært super kvalm enda, jeg er bare litt småkvalm. 5+3 i dag, og er glad for hver dag jeg er i form. er så redd for å bli skikkelig dårlig :p

Her kan jeg ikke si jeg fikk kjenne på kvalmen på ordentlig før i uke 7.

Så godt å høre:) mistet i januar i uke 7, så begynner å bli litt panisk. Skal på UL i uke 8, reiser offshore på fredag så rekker ikke før.

Jeg er som deg; ingen kvalme eller symptomer annet enn ømme bryster. Er nå 8+5 :)
Første gang jeg er gravid, så var veldig redd for et par uker siden ettersom jeg ikke følte meg gravid. Men det er visst like vanlig å ha mange symptomer som ingen, så har endelig begynt å glede meg :D

6+4 i dag, og kvalmen begynte såvidt i går. Bare jeg passer på og spise ofte så går det bra foreløpig! :-)

Er 6+0 og ikke kvalm ennå jeg heller :-) Men sist begynte kvalmen 6+5 og spyinga 7+5... Vil i alle fall oppmuntre deg til å nyyyyte tiden hvor du ikke er kvalm, uansett om du kommer til å bli det eller ikke :-)

Jeg er 6+6 i dag, og i dag er første morgenen jeg har våknet og vært kvalm. Tror ikke jeg ble kvalm før i uke 8-9 forrige gang, men da spydde jeg også til uke 25:hungover:

Ingen symptomer her heller, er i uke 8 i morgen. Var veldig bekymret og trengte bevis :-) Var på ul 6+5 og så bankede hjerte så prøver å tenke at dette går fint :-) syntes det er betryggende at jeg skal på ul igjen neste fredag :-)

Jeg var ikke kvalm før 7+1, men da slo det hardt til, er 7+3 nå. Håper du slipper unna :-)

Ingen kvalme her heller :) ømme bryster, stikking/strekking i magen og forkjølelse er det eneste her, 6+3 i dag :)

Er 8+3 uker på vei her, lite kvalme og lite plager syns jeg. Men er sikker på at det kommer, så nyter det foreløpig :-) :-)

Er 6+1 idag og har hatt bra apetitt fram til nå. I går kveld slo kvalmen meg som et godstog, og jeg har ligget langflat siden. Har ingen matlyst, og blir kvalm bare jeg tenker på mat..
Så pris deg lykkelig om du slipper, for dette var jaggu ikke noe gøy..

Hei, jeg er 6+4 og har foreløpig bare litt magetrøbbel og halsbrann. Ikke den store kvalmen og ikke fysen på noe spesielt, ingen metallsmak og ikke en overfølsom nese. Tenker alt er bra jeg, vi er heldige som ikke har de verste symptomene :) (bank i bordet!)

Back
Topp