• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ikke kvalm :-)

Heldiggriser!
jeg hadde et kvalmefritt første svangerskap da, så har det blitt verre og verre for hver gang...

Går og er uggen dagen lang! Får meg nesten ikke til å spise, og alt jeg spiser klarer jeg ikke tanken på dagen etterpå :p samboeren min må smøre matpakker til meg, så jeg slipper å lukte eller å gå i kjøleskapet, for bare det er et strev til tider :p huff. Men skal si det at så fort jeg får i meg litt mat, går kvalmen over. Blir ekstremt mett også etter noen biter, så får i meg lite mat om dagen, men forhåpentligvis nok!

Jeg var nok litt for snar.. Trodde kvalmen gikk over i uke 5 og noe smått, så våknet jeg når jeg gikk over i uke 7 og var så sinnsykt kvalm.. Vært det siden, så nå ligger jeg på sofaen med sea bands og salt godis.. :p

Jeg er heller ikke kvalm enda,og håper jeg slipper:) Men merker at jeg er mer var på lukter og at det er div matvarer jeg ikke har lyst på og andre jeg har lyst på:) og til vanlig vil jeg alltid ha alt av mat,Hehe :)

Back
Topp