Ikke kvalm, dårlig tegn?

Mamma2021

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Hei.
er 6+4.
Og kjenner på ligamentsmerter og til tider så ømme pupper at jeg må holde de på vei ned trapper :hilarious:
Men føler at jeg bare så vidt er uvel og føler alle jeg leser om er så kvalme.
er det dårlig tegn at kvalmen ikke er særlig tilstede?
Overtenker kanskje nå ?:hungover::hilarious:
 
Sniker
Nei, alle svangerskap er ulike og alle blir ikke like plaget av kvalme. Forrige gang ble jeg ikke kvalm før uke 8 og det var bare ille 2 uker.
Denne gangen ble jeg kvalm i slutten av uke 5, og er fortsatt kvalm (slutten av uke 8 nå)
 
Hei.
er 6+4.
Og kjenner på ligamentsmerter og til tider så ømme pupper at jeg må holde de på vei ned trapper :hilarious:
Men føler at jeg bare så vidt er uvel og føler alle jeg leser om er så kvalme.
er det dårlig tegn at kvalmen ikke er særlig tilstede?
Overtenker kanskje nå ?:hungover::hilarious:

Jeg var ikke kvalm sist, hadde egentlig ingen symptomer før uke 10. Da var jeg litt av og på småkvalm en ukes tid, og det var vel det eneste i hele første trimester. Så trenger absolutt ikke være noe dårlig tegn :happy:
 
Jeg var ikke kvalm sist, hadde egentlig ingen symptomer før uke 10. Da var jeg litt av og på småkvalm en ukes tid, og det var vel det eneste i hele første trimester. Så trenger absolutt ikke være noe dårlig tegn :happy:
Takk for svar!
:angelic::smug:
 
Hei.
er 6+4.
Og kjenner på ligamentsmerter og til tider så ømme pupper at jeg må holde de på vei ned trapper :hilarious:
Men føler at jeg bare så vidt er uvel og føler alle jeg leser om er så kvalme.
er det dårlig tegn at kvalmen ikke er særlig tilstede?
Overtenker kanskje nå ?:hungover::hilarious:
Er i gang med mitt 3 svangerskap nå, å har aldri vært kvalm i svangerskapene:D Har to friske og raske barn, og forhåpentligvis en til om 8 mnd :D
 
Er i gang med mitt 3 svangerskap nå, å har aldri vært kvalm i svangerskapene:D Har to friske og raske barn, og forhåpentligvis en til om 8 mnd :D
Wow flott!
Det roer nervene og høre det:angelic::hilarious::shy:
 
Jeg er 6+4, har ikke vært særlig kvalm. Kan fortsatt komme da.. Var veldig kvalm med de to andre, håper jeg kan få ett svangerskap nå uten så mye styr:angel5
 
Jeg er ikke kvalm, bare til tider uvel på en måte:sour: Jeg er ikke bekymret:)
 
Jeg har en frisk datter på straks 2. Var ikke kvalm en dag med henne. Er ikke kvalm enda denne gangen heller. 6+1 idag :)
 
Jeg ble ikke kvalm før i uke 9 forrige svangerskap, og har ikke blitt kvalm enda denne gang (5+4) :happy: Har en drøm om å slippe den helt denne gang:angelic:
 
Kan bare hilse fra den kvalme siden, skulle veeeeldig gjerne ha sluppet unna. Føler meg totalt ubrukelig, klarer knapt nok å ta vare på meg selv. Kos dere med bra form dere som har det ;)
 
Er heller ikke kvalm og so far so good! Har ikke hatt noe kramper eller blødning som skulle indikere at noe var gale.
 
Jeg var ikke kvalm forrige svangerskap. Denne gangen er jeg dessverre det. Så det trenger ikke bety noe, alt gikk bra sist :D
 
Back
Topp