Ikke helt tette vinduer

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Noen andre som har det? Vi rakk ikke å ta vinduene i denne oppussingsrunden. Så det trekker litt fra de og vi hører når folk feks går forbi huset og snakker høylytt :/ blir deppa av dette fordi jeg tenker : oi slik lever jo ikke folk flest meen kanskje jeg tar feil og det er mer vanlig enn jeg tror?

Åh, dette er nok mer vanlig enn du tror :-) Vinduer er dyrt om man skal bytte flere i slengen også. Jeg jobber i byggevarehandel, og har flere kunder som bytter og da er de gamle veldig trekkfulle også. Det er ikke alltid man har tid eller råd med en gang.

Vi har akkurat likedan med tanke på lyder utenfra, men kan ikke si at jegbhar lagt merke til at det trekker fra noen av vinduene. Må sikkert bytte de ut om noen år tenker jeg. Sparer litt nå og da slik at vi kan ta oss råd til å bytte ut alle med en gang.

Helt vanlig :) Vi fikset litt på noen av våre med en sånn gummilist. Verre med utgangsdøren for dere kan vi se et lite glipp av dagslys haha.. Man kan jo ikke pusse opp alt på en gang :)

Trekker her og, bor i leilighet så får ikke gjort noe med de gamle vinduene uansett. Mamma ble litt bekymret for at det trakk for mye inntil stellebordet, uten at jeg hadde lagt merke til det selv engang, så har kjøpt en rull med gummilist for å se om det hjelper :)

Vi har gammelt hus å flere vinduer er sånn her. Særlig på soverommene.

Helt vanlig :) Vi fikset litt på noen av våre med en sånn gummilist. Verre med utgangsdøren for dere kan vi se et lite glipp av dagslys haha.. Man kan jo ikke pusse opp alt på en gang :)

Sant! Døren i boligen er nesten 30 år gammel. Den BØR byttes ut her for å si det sånn. Veldig glad for at jeg ikke fjernet døren inn til gangen i sommer, det hadde blitt litt kaldt nå...

Her trekker det overalt, vi bor i leilighet og det er ikke noe vi kan gjøre ang bytting av vinduer eller dører.
Og til å med om vi kunne det, så måtte vi nok bytte ut en og en da det koster masse

Helt normalt! Vi har helt nye vinduer, men vi hører folk utenfor uansett. Bittelitt trekk er jo heller ikke unormalt :)

Vi pratet om det samme i novemberforumet tror det er ganske vanlig. Vi fikk byttet dør i sommer og har brukt slik gummilist på vinduer og terrassedører. Dvs svigers gjorde det da vi var på barsel.

Godt å høre dere! Misery loves company hehe xD

Huset vårt er fra 1962, og vi har kun byttet ett av vinduene, ytterdør og verandadør til nå. Så lenge den lille ikke ligger i trekk under vinduet, tenker jeg at det ikke gjør noe. :) Man fyrer jo litt for kråka, men tilluft gir jo et bedre inneklima.

Her er mye byttet ut, men med et gammel hus, så vil det alltid trekke litt :)

Back
Topp