Ikke helt planlagt....

lisemo

Elsker forumet
Men er 12+1 idag! Har termin 23.januar. 

Oj, så koselig!
Gratulerer så mye!!emoticon

Takk for det! 

Jeg kan jo skrive litt om hvordan det vil bli for min del, for er sikkert noen som lurer litt med tanke på at jeg er nylig operert. Og nei, det er ikke alltid lett å spørre om sånne ting! Jeg vil få endel mer oppfølging både av lege og på ultralyder. Skal også ha mer oppfølging av ernæringsfysiolog, for å sjekke at ungen får i seg det den trenger. Det er ikke anbefalt graviditet før 2 år etter operasjon, da de vet for lite om hvordan kroppen vil reagere. Men alt går ikke som planlagt ;) 

Jeg sitter med den tanken at ingen vet om en vil få et friskt barn, med eller uten operasjon. Er mye som spiller inn, alt fra alder på mor, matinntak, vitaminer og mineraler osv. Kunne ha ramsa opp mer, men regner med dere vet hvor jeg skal hen. Og skulle vi være så "uheldige" å få et barn som ikke er friskt, så vil jeg nok ikke skylde på operasjon, da jeg kjenner risikoen rundt. 

Er det noe dere lurer på angående operasjon og/eller graviditeten, så SPØR!!! Jeg svarer så godt jeg kan, og ingenting er for dumt å spørre om!! 

wow! gratulerer så mye!  lykke til med svangerskapet, håper det går knirkefritt 

3xS skrev:
wow! gratulerer så mye!  lykke til med svangerskapet, håper det går knirkefritt 

Signerer

Gratulerer så masse! Det blir jo stas med et barn til, og fint at du blir så tett fulgt opp. Det hjelper alltid litt på evt. tanker som kan dukke opp underveis.

Håper svangerskapet går bra.

Gratulerer så mye, håper du får et fint svangerskap!
Godt at de blir fulgt ekstra godt opp 
Masse  lykke til!

Gratulerer og lykke til! :-)

xlissx skrev:
Gratulerer så mye, håper du får et fint svangerskap!
Godt at de blir fulgt ekstra godt opp 
Masse  lykke til!

Back
Topp