Freja78
Elsker forumet
Ja. Kjenner flere som har måtte gjøre det.Gjelder det fornavn også? Jeg trodde antallsregelen gjald etternavn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Kjenner flere som har måtte gjøre det.Gjelder det fornavn også? Jeg trodde antallsregelen gjald etternavn
Hva heter han?Sønnen min har et navn som under 4 stk har. Vi måtte ikke søke.
10Jeg husker ikke antallsgrensa, men de har en sånn regel på at hvis ferre enn så og så mange heter det, så må man søke. Aldri hørt om noen som ikke får det godkjent da.
Det ble godkjent fordi ingen andre i verden heter det. Det godkjennes helt unike og sjeldne navn, så lenge det er på deg selv.Altså når Espen Thoresen fikk endra navnet sitt til Espen Thoresen Hværsaagod-Takkskalduha, så må Vindar være godkjent. Er jo nesten Vidar jo! Kanskje et uvanlig, men ikke rart navn.
Vi er ikke helt konsekvente på det ennåHvor legger dere trykket?
VIndar eller VindAr?
Syns det passer veldig godt med storebror sittnavn.![]()
Er typisk meg å tenke på sånne (teite) ting.Vi er ikke helt konsekvente på det ennå![]()
Vi er ikke helt konsekvente på det ennå![]()
Det er jo ikke teit å tenke på det, akkurat som mange lurer på hvordan vi uttaler storebrorens navn, eller hvor vi legger trykket.Er typisk meg å tenke på sånne (teite) ting.
Jo mer jeg sier navnet for meg selv, jo mer liker jeg det.