Har hatt noen dager hvor måltidet før middagstid har vært krise, han suger som en helt men slipper og skriker, får ikke nok. Har prøvd en stund og så gitt mme, da har han slukt 100-130ml og sovnet. Idag har det vært sånn til omtrent annethvert måltid! Akkurat som han bare får stilt den verste sulten av puppene, han blir ikke mett. Så ble tre flasker totalt idag, aldri fått mer enn 1 på en dag! Jeg klarer ikke å la han gråte når jeg skjønner At han er sulten. Noen andre som har opplevd dette? Håper å få opp igjen produksjonen, men har ikke sjans til å slappe av hele dagen og amme i ro og fred før til uka
Må plutselig ha med flaske og mme på tur, ble krise idag, da han fikk pupp tre ganger på tre timer, men fikk ikke ut noe! Kom oss akkurat hjem før han klikka helt stakkars, da var han så sulten! Glad jeg hadde lagret opp litt mme
Må plutselig ha med flaske og mme på tur, ble krise idag, da han fikk pupp tre ganger på tre timer, men fikk ikke ut noe! Kom oss akkurat hjem før han klikka helt stakkars, da var han så sulten! Glad jeg hadde lagret opp litt mme