Ikke følt meg så bra på lenge:)

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Energien (iallefall den mentale) er stigende. Bekkentrøbbelet har stabilisert seg litt. Selv om jeg jo så klart er utålmodig så er innstilt på å gå maks og løper ikke på veggen hjemme. Alt bortsett fra å sterilisere smukker og pumpe er klart. Og mannen har tatt seg fri fra en helt sinnsykt arbeidskrevende jobb for å holde hus i tipp topp stand og lade opp selv, men kanskje mest for å holde meg med selskap og ha mest mulig kjærestetid.

En konsert på lørdag som kommer. Har mini kommet før det er det pluss og har han ikke kommet får jeg med meg en konsert! Vinn-vinn:)

Og så har maserier og mensmurringer nesten gitt seg så blir ikke plaget av dette heller. Fødselen starter jo allikevel ikke før den skal uavhengig av dette så synes det allikevel er greit å slippe for mye falske forhåpninger.

Tror ikke jeg har følt meg så bra siden andre trimester:)

Her er og energien tilbake for fult!! Skurer ned bad, vindu, kjøkken, stue :) ja, nå har jeg ikke mer å skure ned :) herlig å føle at jeg faktisk kan gå gravid litt til uten mye vondter :) 8 dager til termin! :)

Så bra!! :D Nyt det!!

Jeg "beordret" også mannen til å slippe alt han hadde i hendene og gi meg oppmerksomhet :P Som huseiere blir vi jo "aldri" ferdig! Han var heldigvis ikke altfor vanskelig å be :)

Her e også energien kommet den siste uka tilbake, e så godt å ha litt overskudd, og ikke trenge en hvil etter bare å vært ute å hente posten...kan tilogmed gå til barnehagen med eldste og hjem igjen uten å måtte ta ett par timers dupp når æ e hjemme igjen... e ca 1km en vei, og d har æ ikke klart sia i starten på juli...
Idag e d akkurat 2uke til termin, men satse på at lille e kommet løpet av ei uke, så vi har d veldig lettvindt med barnevakt ;)
Den her uka har æ bakt kanelsnurra, muffins, polarbrød og brød så d e litt innhold i fryseren både til oss sjøl og besøk som kommer etter fødselen ;) Ellers e siste innspurt på alt gjort, idag har æ og kommende storesøster ordna senga til babyen så ho har litt tid å vende seg til den...e bare 3år så tenke at d e greit at ho får tid til å bli vant til at d e ikke e hennes mer ;)

Huske med storesøster så snudde energien min fra null til altfor mye ca 14daga før ho ble født ;) Så vi nærme oss vel alle fødsel snart :)

Godt å høre at energinivået er på topp hos flere. Skulle gjerne ønske jeg kunne si det samme! :p Vil så gjerne bake og gå turer, men både energinivå og vondter stopper meg.
Jeg er en dag over termin og håper både at lillemann kommer snart og at energinivået blir bedre! Evig optimist! :D

Back
Topp