Ikke dette navnet

KlokNoob

Flørter med forumet
Jeg har en lang liste med navn som har vært nedstemt av min kjære, som vi har diskutert siden stort sett dag 1 (før vi ble sammen).

Tenkte det kunne være morsomt å legge de ut her.

Vi gjør det sånn:
Ett navn per post som har vært nedstemt av deg selv eller noen i din krets, og så stemmer man over om man liker det eller ikke. Gjerne legg til hvorfor du eller deres partner/venn ikke har likt navnet, om dere vil.

Sikkert innafor med en liten kommentar om man ser noen man liker også :knegg:

Jeg elsker navnet Lilja! Det har liksom vært mitt jentenavn siden jeg var i tidlig 20-åra fordi en person i livet mitt het Lily og hun var verdens fineste bonusbestemor i mange år :Heartred Så tenkte Lilja var en fin måte å hedre henne.

Min samboer mener Lilja er sært og merkelig og har vetoet navnet, men sier Lily er ok. Men Lily heter hunden til søstra hans også, så det føler jeg blir feil å kalle vår barn igjen :laughing002

Så ja, både Lily og Lilja har blitt vetoet her. (Jeg liker begge da men)

Jeg elsker navnet Lilja! Det har liksom vært mitt jentenavn siden jeg var i tidlig 20-åra fordi en person i livet mitt het Lily og hun var verdens fineste bonusbestemor i mange år :Heartred Så tenkte Lilja var en fin måte å hedre henne.

Min samboer mener Lilja er sært og merkelig og har vetoet navnet, men sier Lily er ok. Men Lily heter hunden til søstra hans også, så det føler jeg blir feil å kalle vår barn igjen :laughing002

Så ja, både Lily og Lilja har blitt vetoet her. (Jeg liker begge da men)
Jeg syntes lily og lilja er kjempefint. Vi har Lilywen på lista, som stammer fra walisisk og betyr Hvit Lilje

Aurora

Årsak: det var en favoritt hos meg lenge, men han mente det høres ut som en irriterte hund når han sier det på engelsk (han er engelsk)

Neste navn på lista er Ovidia.

Årsak: "Oh, we're renting a video are we?"

Back
Topp