Ikke denne gangen heller

Fra 34-39000. Ja, det er jo noe ikkesant?? Må nevne bakoverlent livmor til han, siden jeg har lest så mye om det den siste dagen. Dette blir en helg med masse Netflix kjenner jeg :banghead:

Det er absolutt noe! Det blir spennende å se på mandag! :woot:

Ja hvordan gikk det? ❤

Fostersekken hadde vokst litt, men fortsatt ikkenoe foster. Så da ble det diagnosert blighted ovum og jeg fikk med meg cytotec. Er nå akkurat ferdig med intense kramper og kjente en svær blodklump kom ut (sorry for tmi). Men da er jeg ferdig og unngikk heldigvis en utskrapning. Litt bittersøtt, men håper så inderlig at det skal gå fortere denne gangen!

Fostersekken hadde vokst litt, men fortsatt ikkenoe foster. Så da ble det diagnosert blighted ovum og jeg fikk med meg cytotec. Er nå akkurat ferdig med intense kramper og kjente en svær blodklump kom ut (sorry for tmi). Men da er jeg ferdig og unngikk heldigvis en utskrapning. Litt bittersøtt, men håper så inderlig at det skal gå fortere denne gangen!

Åh nei! Så trist. Jeg hadde håpet så inderlig at det ble en annen slutt for deg :Heartpink

Så bra du fikk så god effekt av cytotec og at du slapp utskaping. Da er du forhåpentligvis mye raskere i gang igjen. Jeg fikk også god effekt av cytotec denne gangen også. Håper vi ender på nytt i samme termingruppe om veldig kort tid:Heartpink

❤️

Uff det var triste nyheter :sorry:

Back
Topp