Starbucks
Forumet er livet
Går du på metformin?Har ca 8 kg å gå ned men sliter ekstremt med å gå ned. Har pcos.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går du på metformin?Har ca 8 kg å gå ned men sliter ekstremt med å gå ned. Har pcos.
Hei du. Vet hvordan du har det,jeg fikk negativt svar på graviditet i dag. Ble mer skuffa enn det j forventet men men. Har oxo pcos og jeg må nesten slutte å spise å løpe hver dag for å gå ned i vekt. Det kan man jo ikke hvis man skal klare å leve også. Er ikke bare bare. Ønsker deg lykke til videre
Ja det er bra du har sunn fornuft så du ikke Slutter å spise for det hadde bare blitt en ond sirkel. Har du fått målt stoffskiftet ditt da? Metformin som er en type diabetes medisin gies ofte til kvinner med pcos for å stabilisere blodsukker og har da en slankende effekt,janskje verdt å prøve? Ja du sier noe både jeg og samboer har snakket masse om alt vi gleder oss til ved å få en baby sammen. Jeg har 2 barn fra før på 4 og 6 år led min eks samboer,disse ble j gravid med på normal måte. Så ivf er noe helt nytt for meg og nå etter test svar så kjenner j brått hvis mye denne prosessen har tatt på. Lufta gikk helt ut av meg nå i ettermiddag, klarer nesten ikke å holde meg våken. Takk for det, ja håper det går bra neste gang for oss begge.Er grusomt. Er egentlig veldig fristet til å slute å spise for å oppnå det legene krever. Men med sun fornuft så gjør æ ikke det. Så æ skal å prate med legen i nermeste fremtid. Får dette klarer æ ikke.
Det er fortsatt veldig tungt at testen var negativ. Hadde så mange drømer om at det skulle gå. Men men. Håper alt ordner seg for deg og at vi i nermeste frem tid får en positiv test.
Jeg har pco og slitt med vekt i alle år. Det eneste som har fungert godt for meg er kutte karbohydrater, trene styrke og puls og metformin
Har du fått målt stoffskiftet ditt da? Metformin som er en type diabetes medisin gies ofte til kvinner med pcos for å stabilisere blodsukker og har da en slankende effekt,janskje verdt å prøve? .
Jeg fikk hjelp med en app som heter life sum. Når man begynner å følge med på hva man spiser og skriver ned ALT, så blir man overrasket over hvor lite man faktisk spiser, og hvor feil man spiser. Å ikke spise er ihvertfall IKKE bra. Kroppen din går i krisemodus og det du mister er litt vann og mest muskler. Ikke fett. Har en personlig trener som har gått gjennom dette med meg utallige ganger. Jeg la på meg uten å spise feil og da han fikk matplanen min sa han at jeg spiste for lite og helt feil. Jeg har en koatplan jeg fikk av han hvis du er interessert? Men man er NØDT til å leve slavisk. Ikke noe sniking i helger eller utskeielser... Og det er en kostplan man fint kan leve med over lenger tid.Har fått testet stoffskiftet. Der var alt fint. Men har vurdert å få det testet på nyt. Metformin har æ gåd på en go del ganger. Å går på det nå. Men.går ikke ned så mye. Karnse 1 kg på 2-3 månder. Man klarer ikke holde seg så veldig posetive når det går så sakte. Æ har skifta om livsstil min totalt for å prøve å gå ned i vekt. Men går fortsatt veldig sakte.
Jeg fikk hjelp med en app som heter life sum. Når man begynner å følge med på hva man spiser og skriver ned ALT, så blir man overrasket over hvor lite man faktisk spiser, og hvor feil man spiser. Å ikke spise er ihvertfall IKKE bra. Kroppen din går i krisemodus og det du mister er litt vann og mest muskler. Ikke fett. Har en personlig trener som har gått gjennom dette med meg utallige ganger. Jeg la på meg uten å spise feil og da han fikk matplanen min sa han at jeg spiste for lite og helt feil. Jeg har en koatplan jeg fikk av han hvis du er interessert? Men man er NØDT til å leve slavisk. Ikke noe sniking i helger eller utskeielser... Og det er en kostplan man fint kan leve med over lenger tid.