Ikke denne gang :-(

løvinen

Glad i forumet
Så var det ikke vår tur denne gang. Egge som ble satt inn var ikke vårt gull egg. Så sitter her med kraftig mens smerter og mens å håper på at det skal gå over snart. Så det neste blir kik huls operasjon. Forhåpentligvis. God påske

så leit :-( ta vare på deg selv. Klem til deg :-)

Huff, så trist.. Føler så med deg. Er redd mens kommer når som helst selv. Tungt å måtte gå igjennom dette gang på gang. Ta godt vare på hverandre nå. Stor klem, og god påske.

Da va kikkhull operasjon avslåt også i dag. Fikk brevet i dag. :-( så god påske til mæ

Huff, det var ikke noe greie nyheter. Hvorfor fikk du avslag?

Nei så triste nyheter! Dette gamet er tøft! Trøsteklem

Bmi var ikke riktig

Nei og nei! Det var da ikke greit! Syntes du hadde fått nok negativt i dag nå.. Stor klem til deg!

Uff så dumt, også to negativer på en gang. :( Har du lang vei til rett bmi? Håper du kan klare å ta en hestekur for å komme deg på rett side av bmi-grensen, hvis du ikke har for lang vei dit. Uansett, trist start på påsken :( Ta vare på dere selv nå, så håper jeg det løser seg etter hvert!

Sender deg en stor klem! Fryktelig trist når det ikke klaffer :(. Spør som de andre, har du lang vei ned til du er på riktig side av BMI-kravet? Uansett, du må ikke gi opp selv om alt garantert føles håpløst akkurat nå!

Store klemmer til deg :(
Men lurer på hvordan kan de nekte deg kikkhull pga BMI? Jeg vet at det er grense på ivf forsøk, men aldri hørt at det er på kikkhull. Har selv hatt kikkhull med BMI på mellom 35 og 39 ett sted, da i forbinnelse med utredning for endometriose og behandling av pcos.

Har ca 8 kg å gå ned men sliter ekstremt med å gå ned. Har pcos.

Sender deg en stor klem! Fryktelig trist når det ikke klaffer :(. Spør som de andre, har du lang vei ned til du er på riktig side av BMI-kravet? Uansett, du må ikke gi opp selv om alt garantert føles håpløst akkurat nå!

Kordan sykehus fikk du den operasjonen?

Jeg har også pcos, og kjenner godt til problemet med å gå ned. Eneste som fungerer på meg er "sykehus dietten", og ekstrem lavkarbo. Masse lykke til!

Hei du. Vet hvordan du har det,jeg fikk negativt svar på graviditet i dag. Ble mer skuffa enn det j forventet men men. Har oxo pcos og jeg må nesten slutte å spise å løpe hver dag for å gå ned i vekt. Det kan man jo ikke hvis man skal klare å leve også. Er ikke bare bare. Ønsker deg lykke til videre

Back
Topp