Ikke den beste ferien :(

VaniljeRips

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Vi dro til Danmark igår og ferien startet med at jeg har fått skikkelig kink i nakken så jeg har bare ekstreme smerter. Skal heldigvis til fysioterapeut nå snart så håper de kan hjelpe meg.

Og så kom det selvfølgelig masse blod når jeg var på toalettet :( ser ut som det ikke fortsetter men det var mye friskt blod. Har ikke vondt og skal nevnes at jeg presset litt da jeg er litt hard i magen. Hva tror dere? Er dette starten på noe eller kanskje bare pga toalettbesøket?

Blir jo bekymret for den lille i magen...

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg ville gått til lege/legevakt å fått sjekket den lille i magen. så er du sikker <3 lykke til

Er du sikker på at det ikke kom fra "der bak"?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kan godt være der bak eller at en blodåre sprengte. Vis det ikke kommer meg så tror eg dette går fint:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Tror ikke det er farlig, men sjekk det ut så du får slappet av ordentlig i ferien :-)

Jeg er veldig sikker på hvor det kom fra. Men det har ikke kommet en dråpe mer heldigvis. Så da har jeg roet meg ganske greit. Ble litt for mye med både nakken og blod. Om det kommer mer oppsøker jeg lege. Men brukte hele formiddagen idag for å finne lege for nakken min så er tydeligvis ikke det enkleste systemet de har her :/

Det var helt sikkert ei tynn blodåre som sprakk under "presset". Ingen smerter og klumper = svært gode odds! :D

Jeg har ikke blødd noe mer så satser på det går bra :) har ul time om to uker men vurderer å prøve å få en til uken når vi kommer fra ferie.

Nakken er et mareritt da. Bruker hele ferien på å gå til fysio og har ekstremt vondt. Men bare lille spire har det bra så går alt annet på et vis :)

Vet litt om å vente på UL etter blødninger. Ventet i 14 dg på time. Det gikk heldigvis fint for meg! Håper det går fint for deg også. Siden blødningen har stoppet opp, og den startet rett etter et heftig dobesøk, så kan det jo være vaginale blodkar som har sprukket av trykket.

Krysser fingre og tær! God bedring med nakken også!

Back
Topp