Ikke dekk vognåpninga med teppe!!

I dag så jeg flere som hadde dekket til åpningen med teppe!
Tør dere å si ifra?

I dag så jeg flere som hadde dekket til åpningen med teppe!
Tør dere å si ifra?
Vet du, har ikke gjort det før..men eg har mest sett tepper på vinteren..og langt unna.. men nå som det er sååå varmt kommer eg til å si ifra! Noen vil kanskje si at man er frekke o.l men ja vel da får de syns det... for ja eg tenker mer på babyen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vet du, har ikke gjort det før..men eg har mest sett tepper på vinteren..og langt unna.. men nå som det er sååå varmt kommer eg til å si ifra! Noen vil kanskje si at man er frekke o.l men ja vel da får de syns det... for ja eg tenker mer på babyen

Jeg satt i bilen da jeg så disse i går, men jeg er faktisk litt usikker på om jeg hadde sagt i fra eller ikke. Jeg så bl a et eldre ektepar som trillet med teppe foran. Disse hadde jeg garantert sagt fra til.

Jeg satt i bilen da jeg så disse i går, men jeg er faktisk litt usikker på om jeg hadde sagt i fra eller ikke. Jeg så bl a et eldre ektepar som trillet med teppe foran. Disse hadde jeg garantert sagt fra til.
Ja må nesten se ann kanskje. Men tenker at siden de bruker teppe vet de ikke om faren.. og da tenker eg at det er lurt å si ifra...ikke være sur eller kjefte men si ifra på en hyggelig måte.. så man ikke gir de inntrykket av at de er "dårlige" foreldre. Eg hadde blitt glad hadde noen sagt ifra til meg. .men helt ann på tonen de sier det :-)

Back
Topp