Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du, har ikke gjort det før..men eg har mest sett tepper på vinteren..og langt unna.. men nå som det er sååå varmt kommer eg til å si ifra! Noen vil kanskje si at man er frekke o.l men ja vel da får de syns det... for ja eg tenker mer på babyenI dag så jeg flere som hadde dekket til åpningen med teppe!
Tør dere å si ifra?
Jeg satt i bilen da jeg så disse i går, men jeg er faktisk litt usikker på om jeg hadde sagt i fra eller ikke. Jeg så bl a et eldre ektepar som trillet med teppe foran. Disse hadde jeg garantert sagt fra til.Vet du, har ikke gjort det før..men eg har mest sett tepper på vinteren..og langt unna.. men nå som det er sååå varmt kommer eg til å si ifra! Noen vil kanskje si at man er frekke o.l men ja vel da får de syns det... for ja eg tenker mer på babyen
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja må nesten se ann kanskje. Men tenker at siden de bruker teppe vet de ikke om faren.. og da tenker eg at det er lurt å si ifra...ikke være sur eller kjefte men si ifra på en hyggelig måte.. så man ikke gir de inntrykket av at de er "dårlige" foreldre. Eg hadde blitt glad hadde noen sagt ifra til meg. .men helt ann på tonen de sier detJeg satt i bilen da jeg så disse i går, men jeg er faktisk litt usikker på om jeg hadde sagt i fra eller ikke. Jeg så bl a et eldre ektepar som trillet med teppe foran. Disse hadde jeg garantert sagt fra til.