Ikke dekk vognåpninga med teppe!!

NinaBeate88

*jente nov-12* *venter en liten i des-14*
Uff dette er skikkelig skummelt! Ser flere dekker til når de små skal sove/sover.. nå på sommeren kan de få heteslag og ellers kan de få oksygenmangel! Er lunt og godt i vogna så er helt unødvendig å dekke til!
Les artikkel den er en vekker!
Spre videre! :-)

http://touch.tb.no/nyheter/sa-varm-ble-vogna-pa-10-minutter-1.8456773

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja off.. Eg blir helt dårlig når eg ser alle de som gjør dette.. :/

julibaby2013 & desemberbaby2014 ♡

image.jpg Hvor ille er det ikke når stokke har lansert et teppe som er helt tett til dette formålet da?? Blir sjokkert jeg...

Ja det e helt sykt at de kan komme med noe sånt!! :/

Sent from my iPad using BV Forum

Dette er aldri greit, vi vet også hvor fort lufta blir trang når vi legger oss under dyna (for vinteren).. Vi har fått utdelt en hjerne som vi kan bruke gratis :(

Dette er så skummelt! Jeg ser ofte barn sove i barnevogner i barnehagen med teppe foran! Skjønner ikke at det er mulig... De burde jo strengt tatt vite bedre!

Vis vedlegget 64457 Hvor ille er det ikke når stokke har lansert et teppe som er helt tett til dette formålet da?? Blir sjokkert jeg...
Hjelpes e det mulig! Er dette på stokkes side? Noen må jo sende de en vettug mail!
Værste eg har sett på lenge!

Hjelpes e det mulig! Er dette på stokkes side? Noen må jo sende de en vettug mail!
Værste eg har sett på lenge!

Oj, ja... Forferdelig... Hormonene tok helt overhånd her. Sendte dem en Mail jeg...
Jeg forbinder stokke med trygghet, men dette var ille...

Har aldri dekket vogna, men sett veldig mange som gjør det. Har fått sakt i fra til noen.
Da får de heller sette vogna i skyggen eller trille bort fra sola.
Mi vogn er jeg så heldig med at jeg kan skifte side med handtaket. Så ungene trenger ikke få sola inn i vogna.

Dette er så skummelt! Jeg ser ofte barn sove i barnevogner i barnehagen med teppe foran! Skjønner ikke at det er mulig... De burde jo strengt tatt vite bedre!
Har sett det samme, trur eg kjem til å si ifra neste gang eg ser det!

Finnes ekstra solskygger en kan kjøpe og! Det brukte eg i går! :)

Sent from my iPad using BV Forum
Sånn har eg, som bare setter på skjermen :-) kjempe smart ;-)

Er en gruppe på Facebook som noen har satt i gang nå. Stokke må trekke tilbake...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er en gruppe på Facebook som noen har satt i gang nå. Stokke må trekke tilbake...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Så bra de må trekke tilbake :-)

Dette med teppe forran e noe alle burde få med seg :-)

Back
Topp