Ikke bra..

for en sjokkbeskjed å få!!! forstår godt det må ha vært utrolig tøft å høre! tenker så på dere og håper og tror at alt skal gå så bra så bra! mange gode klemmer

ORIGINAL: Helenpia

Oi da...Litt av en beskjed å få.
Du må bare prøve å ha friskt mot. Dette går bra skal du se.
jeg skal krysse fingrene for at alt skal gå bra med deg og guttene.

ORIGINAL: hb77

Uff... Masse lykke til! Varme tanker til deg. [:)]

ORIGINAL: pianøtt

å så leit å få den beskjeden då [:(] håpe alt ornde seg og at de vil klare seg bra ! en god klem sendes t deg og varme tanker tenke på deg!

Sign !!

åååå neiii[:(] så utrolig grusom beskjed å få.. Håper virkelig det går bra...
Krysser fingrene for deg og guttene dine!

ORIGINAL: pianøtt

å så leit å få den beskjeden då [:(] håpe alt ornde seg og at de vil klare seg bra ! en god klem sendes t deg og varme tanker tenke på deg!

Ånei, det var ikke noe kjekk nyhet å få. Tross alt bra at de fant det og sjekker det opp. Håper det går bra med deg og babyene dine, krysser fingrene for dere. 

ORIGINAL: Marus

Ååå, det var leit å høre. Men du blir godt fulgt opp nå, og alt ordner seg, skal du se! Sender deg mange gode tanker og krysser alt jeg har for dere[:)]

Jeg krysser fingrer, tær og alt annet jeg kan klare å krysse LenaMamma... Håper på det beste!

Stor klem fra Nemisis!

ORIGINAL: *fiffi*

åååå neiii[:(] så utrolig grusom beskjed å få.. Håper virkelig det går bra...
Krysser fingrene for deg og guttene din!

Signerer[&o]

Det var ikke noe særlig beskjed å få nei[:(] men det er jo kjempe fint at de vet hva som skal til for å gi guttene dine en mye bedre sjanse[:)] Hvilken uke er du i nå da? Dette kan jo gå bra når du har kommet så langt om de må ut om noen uker kanskje? om Tyskland og alt annet slår feil..noe jeg ikke tror det gjør for de er så utrolig flinke idag[:)]

Krysser fingre for deg og guttene dine[:)]

En tøff beskjed å få
Men stå på...dette greier du
Mange styrke klemmer fra meg

ORIGINAL: Sylvia80

Huff og uff så trist å høre.. Håper virkelig at alt ordner seg og at det går bra med begge guttene.. God klem til deg og masse lykke til!

Ønsker dere lykke til! Håper det ordner seg!
Varme tanker sendes

Huff så kjedelig[:(] Lykke til, alt går nok bra til slutt[:)]Klem Klem

ORIGINAL: luana

Huff så kjedelig[:(] Lykke til, alt går nok bra til slutt[:)]Klem Klem

ORIGINAL: CogJ

Håper det går bra på UL idag!!!!! 

ORIGINAL: Sylvia80

Huff og uff så trist å høre.. Håper virkelig at alt ordner seg og at det går bra med begge guttene.. God klem til deg og masse lykke til!

Huff, det var ingen god beskjed [:(]
Håper alt kommer til å gå bra. De er jo så dyktige i dag.
Sender deg mange gode tanker og klemmer.

Back
Topp