Ikke bare hormoner..

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
I dag er jeg ganske deppa

- mannen min fikk beskjed om at det firmaet som han skulle få jobb i ikke kommer til å etablere seg i Bergen likevel..
Det betyr enten østlandet eller en helt annen jobb..
Selv om mannen min er østlending så har han ikke så lyst til å reise tilbake dit, så..

Vel.. nok om det..
Er naturligvis ganske skuffet i dag, både jeg og han - og det gjør det ikke bedre at vi er på hvert sitt sted - han er hjemme på hybelen vår, og jeg er hos foreldra mine.. [:(]

Bare så vondt å snakke med han på telefon og se han på pc-skjermen og merke hvor trist han er og føle seg så hjelpeløs i forhold til det å trøste han[:(]

Stakkars lille babyen vår - hva kommer h*n ut til?
-kan du vente litt til der inne - vi har ikke noe hjem å tilby deg ennå - vet ikke hvor vi kommer til å ende opp.. [:(]

Skjønner godt at du er deppa. Ingen hyggelig julebeskjed!! Men husk at det er ikke det materielle eller det fysiske som er avgjørende for at barnet får det bra. Det er omsorg og kjærlighet, og det virker det som at dere har i massevis. Barnet er ønsket og velkommen!

Men vi er selvfølgelig avhengig av penger for å leve i dette landet, så jeg håper det ordner seg for dere snart! Lykke til!

Nå fikk jeg akkurat vite at han er på vei hit, heldigvis - han har jobb ut januar, og denne uka får han betalt uten å jobbe noe mer - så nå er han på vei.. litt sjokkmelding, men jeg ble kjempeglad for det, da[:)]

Å, men det var bra på en slik dag! Kos dere sammen da!

Så trist da [&o] Er aldri noen god nyhet men dere har masse kjærlighet å tilby nå og det er det som er viktig de første åra.
Får han ikke jobb med en gang må dere bare spør om hjelp på sosialen er ikke så gøy men dere må ha tak over hode og mat på borde.
Masse lykke til med ny jobb leting.
var jo gøy at han kommer til deg nå [:D]

Det skal nok gå bra..
Pappa'n min har jobba på verftet her i over 30år, så det er mange der som hører på han når han anbefaler en ny arbeider[;)] men planen var jo egentlig å bo i Bergen - så blir litt rart nå når vi plutselig skal instille oss på noe annet, liksom [8|]

Ordner seg nok skal du se![;)] Du er jo alltid ved så godt mot,så skal mye til for at det skal skjære seg... En greier det en vil!!![:)]
Kos deg med mannen når han kommer da,så finner dere ut av ting...

Sorry, posta helt i vilska her! Håper dere bærer over med en stakkars forvirra og småtrøtt sjel med overdose på sukker... hehe (ikke vant med så mye sukker innabords jeg...).

Men kan jo si at jeg håper det ordner seg for dere, og jeg tror at noe enda bedre venter på dere snart! Lykke til! *klem*

Joda, det ordner seg nok, på et vis..
Bare et spørsmål om hvordan og når[;)]

Håper alt ordner seg for dere. Ikke gøy og høre at slike ting skjer. Hvis det er noe så kan du alltids komme til oss. Vi januarmammaer er her vi vet du.
Klem

Dette var triste nyheter lille venn. Dumt å flytter tilbake til Stord på denne måten. Vil jo savne deg her i bergen da.

Ikke for det Stord er jo en fin plass å vokse opp det[;)] Fine og snille blir de jo[:D]
Håper mannen får jobb, det sliter så frykteli å gå ledig, og da ikke bare økonomisk....

Men husk barna ønsker kjærlighet forran playstasjon....[:)]

Klem

hehe.. litt positivt i å flytte til Stord også, da.. barna kommer ikke til å snakke Bergensk[8D]
[;)] nok språkforvirring for dem med en pappa med "dialekt" fra østlandet og en mamma med Stord-dialekt..

Ser ikke så svart på det nå.. var litt sjokkmelding med det samme, men vet jo at det ordner seg på et vis.. [:)]

Back
Topp