Ikke ømme bryst

Solstråla94

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Juliknøttene 2022
Hei, er det flere her som ikke har hatt noe særlig ømme bryst så langt? Er 10+3 idag og har ikke hatt noe spesielt vondt. I starten var de veldig hard og tunge, noe de fortsatt er - men ikke spesielt vonde! :)
 
Tenker det nok vil variere fra person til person, noen dager er de kjempe ømme og vonde, andre dager er de kun som du sier; tunge.
 
Verken vonde eller tunge her. Kanskje bittelitt ømme helt i begynnelsen. Men de har vokst da :D 10+4 i dag.
 
Hadde skikkelig ømme bryster de første par ukene. Nå er de bare bittelitt ømme på kvelden. Finnes ikke ømme tidligere på dagen. Dette har tidligere gjort meg veldig bekymret, men alle trenger visst ikke å ha ømme bryster :)
 
Har ikke kjent noenting jeg. Har nok av andre symptomer til å holde meg opptatt da. :yuck:
 
Hatt veeldig ømme bryster frem til uke 9 egentlig, men nå er de ikke så vonde lengre. 10+6 i dag.:happy:
 
Ingen forskjell her. Men nå gikk jeg rett fra ammeslutt til svangerskap, så husker ikke hvordan de vanlige puppene mine kjentes ut :hilarious: I dag dultet et barn på jobb borti puppen min under utelek og det er første gang dette svangerskapet at det har gjort vondt med stor V. Selv gjennom flere lag ut og en tjukk utejakke. Så det er først nå at jeg merker litt til de
 
9+1
Veldig ømme og sprengte.

Men som Høne_mor sier: alle disse symptomene varierer fra kropp til kropp. :happy:
 
Ikke ømme bryster og heller ikke særlig mange andre alt for plagsomme symptomer egentlig. 8+4 nå, men satser på det er bra inni der allikevel.
 
Merker ingen endring nå fra før jeg var gravid. Hadde det akkurat likt i forrige svangerskap.
 
Varierer her!
Var en stund jeg våknet om nettene av at de var så ømme. Så roet det seg, før de en uke var ganske harde uten å være ømme. Nå er det stort sett bare at de føles tyngre enn vanlig, ikke plagsomt ømme.
 
Har hatt veldig ømme bryster, men i de siste dagene har det roet seg.

Alle er individuelle med ømhet og str i forhold til svangerskap. Sist jeg var gravid så gikk jeg opp to str i bh og ved fødsel så måtte jeg bruke xxl i ammebh til tross for at jeg var slank. Hadde meloner i noen mnd :eek:.
Så synd de kjentes ut som vrengte lommefor en stund etter :hilarious:.
 
Ømme i begynnelsen, men ikke noe særlig nå egentlig. Men de har vokst!
 
Back
Topp