Ikke økning på cb digital - bekymret

Stor klem❤️ Det normale nå er at legen din henviser deg videre til sykehus eller kvinneklinikk (det normale her jeg bor). Var gjennom det samme i desember, føler virkelig med deg❤️ Håper neste spire sitter lynkjapt❤️
Tusen takk :Heartred. Godt å se at du er gravid igjen nå, det gir håp :Heartred. Takk for at du deler din erfaring :Heartred
 
Så utrolig leit!
Min erfaring er at man får velge litt selv om man vil vente til kroppen rydder opp selv eller få hjelp (tabletter i første omgang).

Jeg har valgt å vente og la kroppen ordne selv når det har skjedd meg, men noen blir det helt feil for.

Klemmer til deg :Heartred
Tusen takk for informasjon :Heartred. Godt å høre hva andre har tenkt og hvilke muligheter som finnes :Heartred
 
Nei så leit å høre! :( Siden det er så tidlig i svangerskapet så er det nok vanlig at man venter og ser om kroppen rydder opp selv. Jeg mener å ha fått beskjed om at en abort som starter av seg selv ofte er «snillere» og de fleste som går igjennom dette på samme stadie beskriver det som en vanlig til litt kraftigere menstruasjon.
Starter det ikke av seg selv så vil du få en time på sykehuset, der de først kontrollerer at det ikke er noe utenfor livmoren, så gir deg en pille som er ment for å stoppe liv (den må man ta uansett om det allerede er gått galt), forklarer om prosessen også får du med noen piller hjem som du skal føre inn i skjeden dagen etter som setter i gang aborten.

Jeg syntes det er rart legen din ikke har kontaktet deg for å forklare prosessen. Jeg vet ikke hvor lenge du skal vente på at ting skal skje av seg selv før du bør bli henvist til sykehuset, men du kan eventuelt ringe kvinneklinikken på sykehuset og fortelle dem at du har målt stigning og at den er synkende, at du ikke har fått noe hjelp fra legen og du lurer på hvor lenge du skal vente på at ting skjer av seg selv før du tar kontakt.
Håper det ordner seg selv og at du ikke trenger noe videre behandling, så krysser jeg fingrene for at du blir fort gravid igjen og at du ikke trenger å gå igjennom dette en gang til :Heartred
Tusen takk for at du har tatt deg tid til å skrive og informere meg :Heartred. Jeg tror jeg ringer kvinneklinikken i morgen, det var lurt. Tusen takk igjen :Heartred
 
Så leit gode du❤ ta vare på kvarandre videre i prosessen. Å miste er vondt uansett hvor langt eller kort ein er på vei! Føler veldig med deg og sender deg ein god klem ❣ eg fant mykje støtte i babyverden forumene sist eg mista, ikkje ver redd for å bruk dei for det dei er verdt :)
Masse lykke til videre ❤ klem
 
Så leit gode du❤ ta vare på kvarandre videre i prosessen. Å miste er vondt uansett hvor langt eller kort ein er på vei! Føler veldig med deg og sender deg ein god klem ❣ eg fant mykje støtte i babyverden forumene sist eg mista, ikkje ver redd for å bruk dei for det dei er verdt :)
Masse lykke til videre ❤ klem
Tusen takk :Heartred. Jeg tror jeg skal bruke de, det er godt når det er nesten ingen som vet om det. Tusen takk for støtte og omtanke :Heartred
 
Tusen takk :Heartred. Jeg tror jeg skal bruke de, det er godt når det er nesten ingen som vet om det. Tusen takk for støtte og omtanke :Heartred

Spesielt i dagbøkene på vi som prøver forumet er det masse informasjon og gode lykkehistorier fra mennesker som går gjennom mykje av det samme :) tenker på deg ❤
 
Spesielt i dagbøkene på vi som prøver forumet er det masse informasjon og gode lykkehistorier fra mennesker som går gjennom mykje av det samme :) tenker på deg ❤
Åh, du er god :Heartred. Takk :Heartred:Heartred. Jeg har sørget mye i helgen, for kroppen skjønte det på en måte, så nå går det ok...har bare lyst til at kroppen skal komme i gang med prosessen, fælt å gå og vente på det.
 
Åh, du er god :Heartred. Takk :Heartred:Heartred. Jeg har sørget mye i helgen, for kroppen skjønte det på en måte, så nå går det ok...har bare lyst til at kroppen skal komme i gang med prosessen, fælt å gå og vente på det.

Ja er rart det der korleis kroppen på ein måte berre skjønner ting, og så er det ikkje alltid hode heilt henger med først ❤ men godt at du er flink å lytte til kroppen din og slippe følelsene løst, då er du godt rusta til det som ligger foran ❣
Så håper eg at eg snart kan snike i ei 2022 termingruppe og se at du er gravid igjen :)
 
:Heartbigred
 
Ja er rart det der korleis kroppen på ein måte berre skjønner ting, og så er det ikkje alltid hode heilt henger med først ❤ men godt at du er flink å lytte til kroppen din og slippe følelsene løst, då er du godt rusta til det som ligger foran ❣
Så håper eg at eg snart kan snike i ei 2022 termingruppe og se at du er gravid igjen :)
Det håper virkelig jeg også :Heartred. Lykke til videre i graviditeten til deg :Heartred.
 
Back
Topp