Ikke økning på cb digital - bekymret

Tusen takk :Heartred:Heartred:Heartred. Hadde håpet det var så høyt at jeg slapp å teste på nytt, men nå er det jo ny venteperiode..puh!

Ja det skjønner eg godt! Hadde håpa litt det for deg eg og ❤ me får krysse fingrene for litt treg hCG stigning og eventuelt at den 2-3 testen slo ut aaalt for tidlig :) men ver obs på om du får sterke smerter i magen ❤
 
Veldig mange får 2-3 når det er sannsynlig det skulle stått 1-3. innafor du. ( sa henne, husk at hun bare er i utdanning ) kan være ny kunnskap er god kunnskap :)


Jeg heier på deg! Tror dette skal gå helt fint :D
Åh, det var godt å høre! Var faktisk litt rart den dagen jeg fikk 2-3...fikk først 1-2 med morgenurin, og så ble jeg stresset og testet noen timer senere, da fikk jeg 2-3. Veldig godt med info, også fra de som er i utdanning :Heartred
 
Ja det skjønner eg godt! Hadde håpa litt det for deg eg og ❤ me får krysse fingrene for litt treg hCG stigning og eventuelt at den 2-3 testen slo ut aaalt for tidlig :) men ver obs på om du får sterke smerter i magen ❤
Ja, det skal jeg - takk! Og takk for svar!!! Skjønner jo at jeg må forberede meg på dårlig nytt her, men håper i det lengste :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001.
 
Ja, det skal jeg - takk! Og takk for svar!!! Skjønner jo at jeg må forberede meg på dårlig nytt her, men håper i det lengste :smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001.

Ein kan komme langt med håp :smiley-angelic001

Håper du klarer slappe av litt, bruk helga på å tenke at du iallefall ER gravid nå, og bekymring vil ikkje hjelpa verken den eine eller andre veien. Sender over litt fred ❤
 
og at den digitale kan vente til du er en del over 2000 for og bli 3+.
Clearblue sin test med ukesindikator registrerer 3+ når hcg nivå er fra 2753. Spurte dem på mail for litt over en mnd siden. 1-2 er 10-153, 2-3 er fra 153 og 3+ er fra 2753, men jeg mener på at jeg regna på det selv og hvis man starter med 153 i uke 2-3 så har man i starten på uke 3 kun 918 og vil i teorien ikke få 3+ før siste dag i uke 3. Så den er ikke til å stole blindt på.
 
Det var dessverre dårlig nytt her i dag. Hcg har sunket fra 1900 på fredag til 1800 i dag. Så jeg har ikke så store forhåpninger til at det skal gå bra, dessverre. Ville oppdatere dere og takke alle som har svart på tråden :Heartred.
Noen som vet hva som er vanlig prosess videre nå? Jeg spurte om en legetime, legekontoret sier jeg kan få telefontime med en annen lege om 2 dager..
 
Det var dessverre dårlig nytt her i dag. Hcg har sunket fra 1900 på fredag til 1800 i dag. Så jeg har ikke så store forhåpninger til at det skal gå bra, dessverre. Ville oppdatere dere og takke alle som har svart på tråden :Heartred.
Noen som vet hva som er vanlig prosess videre nå? Jeg spurte om en legetime, legekontoret sier jeg kan få telefontime med en annen lege om 2 dager..[/QUOTE
Jeg hadde hcg som var synkende i desember, tok UL og sjekket at hjertelyden var borte. Fikk medisiner for at kroppen skulle bli kvitt det som var dødt. Sender deg en stor klem, det er veldig vondt ❤️
 
Sender deg en stor klem!!!
 
Det var dessverre dårlig nytt her i dag. Hcg har sunket fra 1900 på fredag til 1800 i dag. Så jeg har ikke så store forhåpninger til at det skal gå bra, dessverre. Ville oppdatere dere og takke alle som har svart på tråden :Heartred.
Noen som vet hva som er vanlig prosess videre nå? Jeg spurte om en legetime, legekontoret sier jeg kan få telefontime med en annen lege om 2 dager..
Så utrolig trist å lese! Sender deg en stor klem ❤
 
Det var dessverre dårlig nytt her i dag. Hcg har sunket fra 1900 på fredag til 1800 i dag. Så jeg har ikke så store forhåpninger til at det skal gå bra, dessverre. Ville oppdatere dere og takke alle som har svart på tråden :Heartred.
Noen som vet hva som er vanlig prosess videre nå? Jeg spurte om en legetime, legekontoret sier jeg kan få telefontime med en annen lege om 2 dager..
Tusen takk for at du bruker tid til og oppdatere her, forstår at dette er kjempe tøft og sårt. <3
 
Stor klem❤️ Det normale nå er at legen din henviser deg videre til sykehus eller kvinneklinikk (det normale her jeg bor). Var gjennom det samme i desember, føler virkelig med deg❤️ Håper neste spire sitter lynkjapt❤️
 
Mange klemmer!
 
Så utrolig leit!
Min erfaring er at man får velge litt selv om man vil vente til kroppen rydder opp selv eller få hjelp (tabletter i første omgang).

Jeg har valgt å vente og la kroppen ordne selv når det har skjedd meg, men noen blir det helt feil for.

Klemmer til deg :Heartred
 
Nei så leit å høre! :( Siden det er så tidlig i svangerskapet så er det nok vanlig at man venter og ser om kroppen rydder opp selv. Jeg mener å ha fått beskjed om at en abort som starter av seg selv ofte er «snillere» og de fleste som går igjennom dette på samme stadie beskriver det som en vanlig til litt kraftigere menstruasjon.
Starter det ikke av seg selv så vil du få en time på sykehuset, der de først kontrollerer at det ikke er noe utenfor livmoren, så gir deg en pille som er ment for å stoppe liv (den må man ta uansett om det allerede er gått galt), forklarer om prosessen også får du med noen piller hjem som du skal føre inn i skjeden dagen etter som setter i gang aborten.

Jeg syntes det er rart legen din ikke har kontaktet deg for å forklare prosessen. Jeg vet ikke hvor lenge du skal vente på at ting skal skje av seg selv før du bør bli henvist til sykehuset, men du kan eventuelt ringe kvinneklinikken på sykehuset og fortelle dem at du har målt stigning og at den er synkende, at du ikke har fått noe hjelp fra legen og du lurer på hvor lenge du skal vente på at ting skjer av seg selv før du tar kontakt.
Håper det ordner seg selv og at du ikke trenger noe videre behandling, så krysser jeg fingrene for at du blir fort gravid igjen og at du ikke trenger å gå igjennom dette en gang til :Heartred
 
Jeg hadde hcg som var synkende i desember, tok UL og sjekket at hjertelyden var borte. Fikk medisiner for at kroppen skulle bli kvitt det som var dødt. Sender deg en stor klem, det er veldig vondt ❤️
Tusen takk for svar :Heartred. Ble du henvist til sykehuset eller tok du UL hos fastlegen?
 
Back
Topp