IKEA

KineL

Elsker forumet
Kjære vene dere som har ikea i nærheten er heldige.. Har sittet å sett på nettsidene deres og drømt meg bort.

Å for noen priser i forhold til hva vi må betale.. Bare som spisestol. Skulle jeg kjøpt en her så måtte jeg punga ut med over 1000 kr,men på IKEA har de dem til 98,-. Nærmeste IKEA er ikke mindre enn 10 timer med kjøring herifra.

Sånn er det når man bosetter seg i ingenmannsland[&:]

Ja, Ikea er gull!! [:D][:D]

Synes egentlig det er merkelig at det ikke finnes noen Ikea i nord da..

Ja, Ikea er fantastisk!! [:D] De bygger nytt stort varehus her i Bergen nå, det gamle er alt for lite. Gleeeeder meg til det åpner neste år!

Dere kan vel kanskje bestille fra nett? Har ei venninne som bor i nord, og de går gjerne sammen mange og bestiller masse og deler på frakten! Er gjerne når noen skal ha seg mange møbler eller kjøkken da, men likevel en god ide! [:)]

joda vet det bruker å være flere som bestiller ilag,men jeg skulle gjerne hatt spisestol og seng til Tomine NÅ!!!

Tror de planlegger en butikk her i nord men det er ikke bestemt hvor ennå. Håper det blir i Tromsø,det er overkommelig for oss.

Kjedelig å ikke ha ikea[&:] Her er det bare 2 timers reise da, så det går jo fint, men litt stress med båt og sånn. Hadde vært veldig kjekt med ikea her[:)][:)]

Back
Topp