ikea veggdekorasjoner

Sunny84

Forelsket i forumet
sånne blomsteraktige[:)] sitter de skikkelig fast på veggen? Eller er det slik at de detter ned etter hvert? [;)] Lurer på å skaffe meg sånne når vi skal pusse opp hus snart[:)]

ORIGINAL: Nøstemamsen

Jo vi har disse , henger kjempe godt her , men tror det kommer litt an på matriale på veggen. Mye mønster eller ikke...
Her har vi litt mønster men ikke kraftig. Uansett koster de kun 125,- så det er verdt å prøve [;)][;)]

så bra da[:)] hehe, ja så sant så sant - måtte bare høre hva jeg kunne forvente[;)] jeg skal evt klistre de på kjøkken-skyvedører ser du, så det spørs, hihi=)

vi har på garderobeskapet, kjempe topp det =) sitter godt =) hatt de der ett år

Jeg har brukt av de klistremerkene på en av veggene på doet. Er malt betongvegg og der sitter de ikke noe særlig godt. Må stadig å klppe de fast... Har lest (selvfølgelig i ettertid [;)]) at slike dekorasjoner sitter best på helt glatte overflater.

ORIGINAL: Kjærlighets spire

Jeg har brukt av de klistremerkene på en av veggene på doet. Er malt betongvegg og der sitter de ikke noe særlig godt. Må stadig å klppe de fast... Har lest (selvfølgelig i ettertid [;)]) at slike dekorasjoner sitter best på helt glatte overflater.

hehe, typisk at man finner ut sånn i ettertid ja[;)] kanskje du kan ta på litt ekstra lim eller noe? [:)]

Kult... disse har jeg ikke sett...

nooen som har bilde???

ORIGINAL: Nøstemamsen

så tøft det var da[:D]

Back
Topp