IKEA trappegrind,HJELP

*flower*

Forelsket i forumet
Kan noen hjelpe meg å forstå den trappegrinda til IKEA?

Det står at den kan festes med spenn, men når jeg skal lukke den opp trekker jo øverste feste seg sammen, og den faller ned[:@] Dette er 2. dagen jeg prøver å feste den, blir jo helt svett her...puh...

Huff, kjenner til det når man ikkje får til slike ting.
I går kjøpte eg inn alt av barnesikringer og fikk det ikkje til. Klikka nesten [:@][:@][:@]
Prøvd 3 ganger i dag, og tredje gangen gikk det.
De er så dårlige å forklare.

Men til ditt spørsmål så aner eg desverre ikkje.
Men lykke til.

ORIGINAL: eplemos

Huff, kjenner til det når man ikkje får til slike ting.
I går kjøpte eg inn alt av barnesikringer og fikk det ikkje til. Klikka nesten [:@][:@][:@]
Prøvd 3 ganger i dag, og tredje gangen gikk det.
De er så dårlige å forklare.

Men til ditt spørsmål så aner eg desverre ikkje.
Men lykke til.

Takk[;)] Trenger noen oppmuntrende ord!

Hmm,ikke vært noe problem med det her. Jeg er helt elendig på å forklare,så vet ikke hva du gjør "feil". Her følger kun øverste spenn ved håndtaket med,de andre tre sitter fast. Har du den hvite trappegrinden?

ORIGINAL: linko

Hmm,ikke vært noe problem med det her. Jeg er helt elendig på å forklare,så vet ikke hva du gjør "feil". Her følger kun øverste spenn ved håndtaket med,de andre tre sitter fast. Har du den hvite trappegrinden?

Hm..ja har den hvite. Det er kun spennet ved håndtaket som følger med, men da løsner den i andre enden også, og velter...

ORIGINAL: harmoni

ORIGINAL: linko

Hm..ja har den hvite. Det er kun spennet ved håndtaket som følger med, men da løsner den i andre enden også, og velter...

Hmm, merkelig. Jeg har på den forlengerdelen også, men skal jo ikke ha noe å si det. Jeg har gjort akkurat som det stod i bruksanvisningen.

Back
Topp