ikea sofa.

turboquattro

Gift med forumet
noen som har det her og er fornøyd? er ektorp jeg har sett på. er trekket lett og ta av/på ved vask?

vi har ektorp med grått trekk.. det kan ikke vaskes, må renses.. men det er lett å ta av og på.. [:)]

ORIGINAL: turboquattro

noen som har det her og er fornøyd? er ektorp jeg har sett på. er trekket lett og ta av/på ved vask?

Jeg har, og er veldig fornøyd [:)] Tar av trekket og vasker det ca en gang i mnd[:D] Var litt vrient i begynnelsen, men nå har jeg fått skikkelig dreisen på det[:D]

så på siden til ikea at det stod avtagbart og maskinvaskbart trekk. men da tror jeg at jeg revurderer den sofaen. [:)]

ORIGINAL: turboquattro

så på siden til ikea at det stod avtagbart og maskinvaskbart trekk. men da tror jeg at jeg revurderer den sofaen. [:)]

kommer an på fargen du velger.. det hvite og sorte kan vaskes i maskin.. noen av de andre må renses..

da skjønte jeg litt mere. [:D] var svart jeg så på. [:)]

Har hatt hvit og svart Ektorp sofa[:)] Så vi kunne ta av trekket og vaske det. Helt greit å ta av/på.

Jeg har beige ektorp hjørnesofa. Veldig lett å ta av trekket, og det kan vaskes i maskin.

Jeg skal kjøpe meg den nå snart[;)] Kommer til å velge grått trekk.. det kan i teorien ikke vaskes.. men jeg kommer til å ta sjangsen alikevel[:)] Min søster har flere trekk.. også trekk som ikke kan vaskes,. men hun har gjort det alikevel.. og det har gått fint[:)] Hun vasker det på ullprogram.. 30 grader

Venninnen min kjøpte et brukt et hos Finn.no her om dagen.. dette var vasket.. og det var egentlig et trekk som skulle renses... og det passet det.. hadde ikke krympet[;)]

Men det er selvfølgelig en sjangs å ta..

Hvitt, svart, mørke brunt og rødt vet jeg i alle fall kan vaskes

Back
Topp