Ikea seng

Linda.B

Forelsket i forumet
Jeg driver å vurderer å kjøpe sprinkelseng fra Ikea, men så er jeg litt skeptisk for har hørt at "sprinklene" er for langt unna hverandre og at de ikke er sikre nok for de søte små.. Men så tenker jeg og at de hadde vel blitt tatt ut av markedet hvis de var farlige..? Er det noen som vet litt om dette?

Hmm, tror ikke de er farlige så lenge de er i salg, ikea trakk jo nettopp tilbake en barnestol pga den var usikker [8|]

Jeg skal gi beskjed hvis jeg finner no.. Regner med som blomst88 sier at de ville vel ha tatt det ut hvis det var no fare.. Men måtte bare høre også sier jeg ifra hvis jeg finner no konkret ja[;)]

Har lest det nettopp en plass at alle Ikea sprinkelsenger er godkjente senger. Vi har kjøpt der iallefall [:D]

Jeg har jobbet på ikea i fire år (ikke nå lenger), og kan garantere at de er godkjente! Er det noe som ikke stemmer, blir det trekt tilbake med en gang. [:)] De blir testet iforhold til de sikkerhetskravene som er. Også når det gjelder madrasser og andre ting til barn. [:)]

åhh så flott[:D] Da tenker jeg at vi kjøper seng fra Ikea, de har noen fine syns jeg.
Takk for fine svar jenter[:)]

Vi skal kjøpe IKEA seng til snuppa nå.. Og la babyen få den sengen hun bruker nå.
Dette pga IKEA sengen kan man ta vekk den ene veggen sånn at overgangen til vanlig seng går litt lettere..

vi ska kjøpe den blå mammut grindsengen din selger på ikea t gutten vår[:)]falt helt for den [:D][:D][:D][:D]

Her blir det Ikea seng på babyen. Falt veldig for den Leksvik(mener og huske den heter det[8D]) pga den fine platen bak hodet,at man kan ta av den ene siden slik at overgangen til større seng blir lettere og også prisen[:D]

Samme lengden i mellom som andre senger funnet i diverse butikker, iallefall Hensvik senga.. Hadde hørt det samme så tok meg en bytur med måleband [8|]

Vi kjøpte den billigste sprinkel senga til datteren vår. Og har vært kjempe fornøyd og ingen problemer med den så vi kommer til og kjøpe den til nr 2 også :)

Back
Topp