Ikea seng

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Er det noen av dere med barn fra før som har ikea seng som ikke har sprinkler foran å bak?bare plater. Jeg får ingen sengekanter til å sitte ordentlig å nå blir jeg sprøøø... Lille skaller i senga hele tida stakar.

❤ Gutt født 27 juni ❤
❤️ venter en gutt 30 august❤️

Nei, men har sett på en sånn seng. Er det bedre med sprinkel hele veien? Har tenkt litt på det at sengekanten må jo festes skikkelig.

Sent from my iPad using BV Forum

Senga er jo finere syntes jeg da:) men må finne en sengekant som passer, så på en blogg med ei som bare delte sengekanten i to så kanskje jeg gjør det:) fant en litt tykkere å hardere en di jeg har på kid så prøver den å så kanskje dele den. Kjøpte senga pga man kan ta av en side, lett under amming å når han blir så stor at han vil ut av senga så kan man ta av å sette på en plankebsom var med så er det junior seng :)

Hva med disse tykke sengekantene som står av seg selv? De skal jo ikke knytes :)

Sent from my iPhone

Sniker litt. Jeg har en sånn seng fra ikea med plater på i hodeende og bunnen. Jeg har nettopp byttet sengrkant da jeg ikke ble fornøyd, spesiellt ikke ettet vi senket sengen. Kan anbefale baby dan sine tykke sengekanter:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Min sengekant ville ikkje sitte skikkelig heller, men eg tredde den rundt siste sprinkel, så over og rundt siste sprinkel....om du skjønner?
Da satt den godt.

Jeg har.. men har den tykke sengekanten på 4 cm... den skal ikke festes ..står av seg selv :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1400698778954.jpg
    1400698778954.jpg
    52,8 KB · Visninger: 33
Søsteren min har den sengen, kan ikke huske at hun syns det var noe problem. Hun hadde nå sengekant husker jeg. Kan du ikke bare feste trådene i de siste sprinklene da?

Back
Topp