Ikea- MAMMUT serien..

Que

Gift med forumet
Noen som vet om det finnes sengehest til MAMMUT sengene??
Mener jeg så det sist jeg var på Ikea, men kan ikke finne det på nettsidene deres..
Vurderer å kjøpe den senga til gutten vår, men er nesten avhengig av sengehest til å begynne med...

vi har den senga, men fant ikke sengehest til den. Vi bytta seng da Linus var 18mnd, og i starten hadde vi to store bøker som vi satt godt ned mellom madrassen og senga. Funka fine det, og han ramla aldri ut :)

På en utstillingsseng på IKEA her bruker de den vanlige sengehesten som IKEA selger..

rodstilk skrev:
På en utstillingsseng på IKEA her bruker de den vanlige sengehesten som IKEA selger..

Vi har den sengehesten til Ikea, Vikare. Kan ikke se den kan passe til den brede kanten som er på Mamut sengene...

rodstilk skrev:

Så det går an det altså? Trodde ikke det skjønner du.. Men da bør det jo ikke være noe problem;)

Miss Fat skrev:

rodstilk skrev:

Vi har den sengehesten til Ikea, Vikare. Kan ikke se den kan passe til den brede kanten som er på Mamut sengene...

Samme tenkte jeg...

Bytta til den senga tidlig, snuppa var vel i underkant av 1,5 år... De første nettene satte jeg bare sprinkelsenga vedsiden av til hun ble vant til senga si. Etter det la jeg bare en madrass på gulvet, men ho rulla aldri ut og snuppa her sover ganske urolig

Line og mars snuppe skrev:
Bytta til den senga tidlig, snuppa var vel i underkant av 1,5 år... De første nettene satte jeg bare sprinkelsenga vedsiden av til hun ble vant til senga si. Etter det la jeg bare en madrass på gulvet, men ho rulla aldri ut og snuppa her sover ganske urolig

Åkei, men da tror jeg vi går for det;) Fant klesskapet på FINN til 500 kr også, så d blir det sikkert bra, hehe..

Que skrev:

Miss Fat skrev:

rodstilk skrev:

Samme tenkte jeg...

Det var en hvit sengehest på, i hvert fall.. I don't know. Ring og spør, kanskje? :)

Back
Topp