IKEA - Liatorp serien

Helen30

Flørter med forumet
Er det noen som har Liatorp-møbler fra Ikea? Hva synes dere i så fall om dem? Tenker mest på holdbarhet...fint er det jo[:)][:D]

jeg har sjenken og et skap...veldig fornøyd[:D] Og ønsker meg bordet!!!
Må jo sies at jeg bare ha hatt møblene fra mai av..men synes det virker som det er god kvalitet på dem...Så er de skikkelig fine syns jeg.!!!

Så løp og kjøp!! gode og fine møbler!!!

Jeg har tv-benk og sofabord, har ikke hatt det såå lenge.
Er veldig fornøyd med det, eneste er at det er ofte svarte søte barnefingre over alt [:D]

ORIGINAL: BubbaMedJenta

Er veldig fornøyd med det, eneste er at det er ofte svarte søte barnefingre over alt [:D]

Hehe, ja det kan jeg tenke meg[:D]. Har lyst på sjenken, noen bokhyller og spisestuebordet. Stuebordet er jo lekkert, men det blir litt for stort her. Flott å høre at det holder seg fint, tenkte litt på om det ble lett hakk i etc, men da høres det jo ut som om det er greit! Uansett, det er jo så billig, at om en går lei eller det blir stygt - kan en jo bare kjøpe no nytt[:)]. Da tror jeg at de gamle kirsebærfargete møblene blir lagt ut på finn.no[:)][:)]

vi har stuebordet, tv-benken, bokhylla med skuff, og to vanlige bokhyller med glass/paneldører... vi er veldig fornøyd [:D]

ORIGINAL: Helen30

ORIGINAL: BubbaMedJenta

Hehe, ja det kan jeg tenke meg[:D]. Har lyst på sjenken, noen bokhyller og spisestuebordet. Stuebordet er jo lekkert, men det blir litt for stort her. Flott å høre at det holder seg fint, tenkte litt på om det ble lett hakk i etc, men da høres det jo ut som om det er greit! Uansett, det er jo så billig, at om en går lei eller det blir stygt - kan en jo bare kjøpe no nytt[:)]. Da tror jeg at de gamle kirsebærfargete møblene blir lagt ut på finn.no[:)][:)]

Det hadde jeg hvertfall hevet ut.. hihi [:D]

Har tvbenk,stuebord,spisebord og en "kommode" tror den beskrives som benk med skuffer og oppbevaring eller noe, VELDIG fornøyd[:D] Ønsker bokhyller med vitrinedører[:)]

Har tv benk og stuebord. Er fornøyd med begge deler. Eneste minus er at det samler seg lett skit mellom glass og bord..... er tungt å løfte glassplaten for å vaske under.

Takk for hjelpa jenter[:)]. da blir det tur til IKEA. Si i fra hvis noen vil ha kirsebærfargete møbler da[:D]

ORIGINAL: Helen30

Takk for hjelpa jenter[:)]. da blir det tur til IKEA. Si i fra hvis noen vil ha kirsebærfargete møbler da[:D]

du får solgt de kjapt på finn..
gubben la de ut og skrev i annonsen at han måtte selge de fordi han ikke fikk lov av kjærringa å ta de med til nytt hus - eikemøbler fra skeidar - og de var solgt dagen etterpå [:D]

Back
Topp