ikea kjøkken =)=)

men er det slik at når man kjøper kjøkken fra ikea at man må kjøpe hvitevarer også der? om man skal ha det innebygd da tenkte jeg på...

nei, det er vanlig standardmål! vi har hvitevarer fra siemens..

Her er Ikea kjøkken våres veldg fornøyd er Ståt kom på rundt 20.000 hvitevarer er ikke ink

Så nettopp drømmekjøkkenet mitt på IKEA ;)
Skal absolutt ha det når jeg er ferdig å studere. Hadde IKEA-kjøkken der jeg bodde sist, var kjempebra det =) Anbefales! Men hold deg unna vaskene

ORIGINAL: Annicken

hvilke benkeplate har dere til trutmunn ???

vi lurer på valnøtt om d blir lidingø

Vi hadde valnøtt til hvit ståt. Kjempe lekkert. Men dit vi flytter nå så er fargen det samme men kjøkkenet kommer fra noen andre da. Og vi vurderer eik. Så at det var kjempe fint til den fargen.

ORIGINAL: Katie85

Skal absolutt ha det når jeg er ferdig å studere. Hadde IKEA-kjøkken der jeg bodde sist, var kjempebra det =) Anbefales! Men hold deg unna vaskene

å? va var d m vasken ??

blir fort riper i de vaskene som er av stål der, men tror nok porselensvaskene er akkurat som andre porselensvasker! vil man ha underlimt vask så MÅ man bestille det på ikea, ellers så må man nødt til å bestille hele benkeplata og vasken fra annen leverandør... litt dumt det da, men men...

jeg er forresten trutmunnen![:D]

Vi har stålvask fra IKEA og er nå fornøyd med den :) (har jo ikke hatt den mer enn 6 mndr da)

ORIGINAL: Annicken

ORIGINAL: Katie85

å? va var d m vasken ??

ja vasken min er grusom. alt henger seg fast.

er det stål el porselen?

hmmmm....ok..så kjedelig!

hvilket kjøkken har dere bestilt fra ikea? lurer på å bestille kjøkken fra ikea selv, lidingö...

Hei !!!
Litt sent svar men håper andre kan bruke dette tipset.
Vi holder på å resturere vårt Norema kjøkken som er fra ca 2002.
Her har vi skiftet ut alle dører,hengsler med dør stopp og foringer fra Ikea.
Ett av skapene har vi satt inn skuffer.(Her ble det litt tilpassing med skinnene, passet ikke i eksisterende hull.)
Vi har lagt ut bilder på byggfagkatalogen sin ide bok.
For dere som ønsker å se, gå inn på linken under og velg ide boken i menyen til venstre.
Byggfagkatalogen.no

Back
Topp