ikea kjøkken =)=)

Annicken

Forumet er livet
oki nå har jeg gått gjennom tolv sider med tråder her, men fant ikke.. vet at det har vært fler tråder med dette før =)=)

men kunne dere som har ikea kjøkken tenke dere å legge ut bilde av deres =)??

gjerne pris også =)=)=)=)

- skal bygge hus, og har valgt å trekke ut kjøkken og kjøpe kjøkken fra ikea =)

Her er vårt (se bort fra rot, for bildene er tatt under monteringen)

Vi har Ståt fra IKEA og heltre Bøk benkeplate. Prisen var rundt 39 000 kr, det var inkl innebygd microbøleovn, ventilator, blandebatteri og vask.

så utrolig fint =)

har den ett navn ?? eller heter den hvit høyglans ???

vi vurderer lidingø =)

Vi har kjøpt IKEA kjøkken, men det er forsinket så vi får det ikke før etter påske[:'(]

Men skal legge ut bilde etter vi har satt det opp[:D][:D]
Det er svarte underskap og høyglans hvite overskap. men hvitevarer, uten bølandebatteri og oppvaskmaskin kom det vel på 46 000[:D]

takk =)=)

ORIGINAL: Annicken

har den ett navn ?? eller heter den hvit høyglans ???

vi vurderer lidingø =)

Mamma har Lindigø, syns det er kjempe fint!![:)]
Ville ha det selv, men mannen bestemte kjøkkenent her, med min godkjennelse selvfølgelig...[8D]

Dette har vi :

Ellers kan du laste ned det programmet ikea har på hjemmesiden sin hvor du kan lage ditt eget kjøkken. Der kan du også se hvor mye alt koster når du er ferdig å "tegne" det.

allerede nedlastet jah =) bare veldig gøy å se forskjellige sammensetninger =)

Kjempearti å sitte å tegne kjøkken da.. jeg tegnet haugevis med mulige og ikke mulige forslag før vi kom frem til det vi endte opp med :)

ORIGINAL: moask

Kjempearti å sitte å tegne kjøkken da.. jeg tegnet haugevis med mulige og ikke mulige forslag før vi kom frem til det vi endte opp med :)

hihi har heldigvis goooooood tid =) for jeg elsker sånn, men jeg er ikke den jenta som er kjent for tolmodighet[;)]

har ikek fra ikea selv, men kjenner veldig mange som har kjøkken fra ikea. Ingen av de er missfornøyde [:D]

vil anbefale de å ta med alt av mål fra kjøkkenet som du kan få tak i..lengde på veggene, høyde til vinduet, størrelse på vinduet, plassering av vindu..ta med dette til ikea så hjelper de deg med en løsning [:D][:D]...pris kan du nok se for deg alt fra 12.000 og oppover, kommer ann på hva dere velger

vi har lidingø, men har ikke bilde. det er så kjempefint synes jeg! landlig og ordentlig og ser helt ut som herregård fra sigdal!

hvilke benkeplate har dere til trutmunn ???

vi lurer på valnøtt om d blir lidingø

vi har eik benkeplate og stor hvit porselens-vask og et lekkert armatur;) valnøtt til lidingø er bare NYDELIG!:) helst vil jeg ha steinplate, men er så sjokkerende priser på det! men er utrolig fint med den mørke benkeplaten til det lyse kjøkkenet, skaper fin kontrast!
så har vi kitchen aid maskinene fremme og litt sånn forskjellig fine ting som passer i stilen, det kjøkkenet kan man både ha til sånn stil og til mer "stram" stil, litt avhengig av knotter og sånn også:)
er litt landstil av meg jeg da, blandet med slettvoll og ren skandinavisk.
bygger dere?:) vi var og så på det herregårdkjøkkenet til sigdal, og nøyaktig samme løsning kostet 3 ganger mer! vi har ganske mye kjøkken, så blir ca 50 000 på ikea uten hvitevarer, og det samme kostet altså 150 000 på sigdal og så prikk likt ut! :) kjempefornøyd med ikea:)

ja vi bygger =)=)  weeeeeee - eller skal snart begynne håper jeg =)=) hihi

det vi og tenke , at vi sparer mye på å ta ikea =)=)   ønsker meg landlig stil på kjøkkenet ja =)=)

ja, sparer masse masse! og kjenner jo mange innen "faget", både interiørarkitekter og snekkere som skryter kvaliteten opp i skyene, både på skrog og hengsler og overflater! så det er jo også et godt tegn:)

Back
Topp