IKEA hensvik sprinkelseng

Slumpesara

Forelsket i forumet
Aaaargh, jeg blir gal! Jeg sliter med å få sengekanten til å holde seg oppe på den endegavlen som er med hel plate. Har hodeenden på denne siden, men snuppa legger seg oppå eller drar i sengekanten sånn at den faller ned (får jo ikke festet den med knyting her).... Tips til å få den til å sitte? Snu senga? 

Sy på lengre tråd/strikk som går rundt endegavlen? Har samme senga jg og, mn ser ikke problemet. [8|] ? Kanskje bare mi som ligger rolig enda.. *bank-i-bordet*

Æsj, jeg er så dårlig til å forklare altså.... [:D][:D]

Dette er en annen seng, men med like dårlig festet sengekant som vi har. Lillemor legger seg helt oppe i kortenden, og oppå sengekanten så den faller ned. Jeg får ikke festet den mer siden det er en hel plate og ikke sprinkler i den enden på hensviksengen. God ide å feste en lang tråd eller strikk som går rundt, men er litt skeptisk til å ha lange snorer rett ved hodeenden hennes...  Har noen borrelåsdurter med lim på som jeg kanskje kan bruke...får gruble litt mer! Er ikke verdens største problem altså, flytter henne bare når hun har sovnet, men bare litt irriterende!

Det har jeg allerede gjort [&:][8|] Får kanskje skaffe en sengekant som er litt stivere og bredere så den står mer av seg selv! Iallfall hverken fint eller funksjonelt sånn som det er nå!!

ORIGINAL: linnemor85

skjønte problemet ditt, men har ikke det problemet selv..[8D] jeg har bare lagt oppi madrassen etter jeg knyttet sengekanten, så sengekanten henger selv der den ikke er knytt.. dra sengekanten lenger ned,og legg madrassa oppi, da blir det så "trangt" at den henger av seg selv, viss du skjønner?[;)]

Tror jg har misforstått litt, for jg har som sagt ikke noe sengekant over hodet på kortenden, mn sengekanten slutter på begge sider ved hodeenden.da blir det et lite mellomrom mellom den første sprinkelen og hodegavlen, derfor foreslo jg å ta en strikk slik at sengekanten dekker hele siden.. (om du skjønner...?)

Back
Topp