Ikea har fått vugge!

Nope. Det hadde ikke gått utover noenting, annet enn IKEA sin fortjeneste... Hvorfor du er så forbasket kverulerende og uvitende - det forstår jeg personlig ikke :)

Wow... for en respons... :rolleyes:

Kunne rapportert det for personangrep og usaklighet, men lar det heller stå så alle får se hvilken type argumentasjon du fører.

Wow... for en respons... :rolleyes:

Kunne rapportert det for personangrep og usaklighet, men lar det heller stå så alle får se hvilken type argumentasjon du fører.
Likte du ikke din egen stil? Hehe... Nei, der ser man hvor tøff du egentlig er. Får igjen med samme mynt og så bare "buhu".

Likte du ikke din egen stil? Hehe... Nei, der ser man hvor tøff du egentlig er. Får igjen med samme mynt og så bare "buhu".
Blu-Ray, dette vil du ikke. Ingen grunn til å krangle her inne.

Gå og ta deg en kopp te eller se på favorittprogrammet ditt. Et eller annet du synes er hyggelig ❤️ Klem (jeg er ikke sarkastisk, jeg mener det. Jeg tror ikke du vil krangle her inne ❤️)

Litt for lik sprinkelsenga, synes ikke vuggene er så fine sånn. Men veldig smart den stopperen under :)

Moderatorteamet har nå gått igjennom denne tråden og vurdert innholdet nøye. Vi velger å la innholdet stå som det er, men vi setter ikke pris på hvordan samtalen har utartet seg mellom noen av dere.
Husk at det sitter et menneske bak nicket dere skriver til.

Vi oppfordrer dere til å holde en trivelig tone her inne på forumet. Ha en flott skravlende kveld videre.

-Moderatorene deres
:Heartbigred

Back
Topp