Ikea fredags kveld

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som kan svare meg på trafikken på Furuset fredags ettermiddag/kveld? :)

Edit: Vet noen om de er behjelpelige med å løfte en benkeplate på tralle? :)
Er det folk rundt i lageret for slikt?

Last edited:

Må inn å kjøpe benkeplate og diverse, og jeg får ikke plass i min bil sammen med babysetet så mannen må ta det etter jobb.
Sist jeg var der var det smekkfullt! Kun den siste timen før det stengte det begynte å roe seg ned. Men det kan vel alltids variere fra fredag til fredag, eller?! :)

Må inn å kjøpe benkeplate og diverse, og jeg får ikke plass i min bil sammen med babysetet så mannen må ta det etter jobb.
Spørs hvilken vei han kommer ifra :)

Sist jeg var der var det smekkfullt! Kun den siste timen før det stengte det begynte å roe seg ned. Men det kan vel alltids variere fra fredag til fredag, eller?! :)

Det er mye mulig:) men det er vel ofte enkelte dager det er mer folk enn andre og tenker jeg?

Da vil jeg faktisk si at jeg synes det er verst fredag og lørdag :p

Kan forsåvidt se for meg der ja:o
Vi får kjøkkeninnredningen nå se, så hadde vært kjekt med benkeplate i morgen.
Kanskje jeg skal lure ham til å kjøre inn i dag;)

Var der forrige fredag kveld. Det var folk der, men på ingen måte kaos. Mener vi var der sånn ca halv åtte.
Lykke til!!

Noen som vet om de er behjelpelige med løfting av benkeplate da?
Har målt bilen min, og den skal kunne legges der om jeg setter babysetet bak førersetet. Kanskje jeg tar en tur på dagtid..

Syns det alltid er fullt der jeg:o
Det er det nok, men er jo ikke nødvendig å dra om man vet det er masse:o
Jeg får helt fnatt av å være der inne, men nå må jeg siden vi må ha ting til kjøkkeninnredningen vår som er derfra:o

Bør vel beregne tid nok til å rekke en tur til utleveringslager for kjøkken som jeg tror ligger nede på ulven... Jeg måtte hvertfall dit for å få tak i benkeplate sist jeg trengte det (2011).

Bør vel beregne tid nok til å rekke en tur til utleveringslager for kjøkken som jeg tror ligger nede på ulven... Jeg måtte hvertfall dit for å få tak i benkeplate sist jeg trengte det (2011).

Er det ikke på samme sted nei? Har jeg ikke tenkt på engang:o

Back
Topp