Ikea expidit hylle.

ORIGINAL: ~Bekkiz~

ORIGINAL: snuppa80

ORIGINAL: SanderSabine mamsen

Kosta malm kommodene bare 195 eller 295 det er jo også skit billig...
Kommer til å gå konkurs på torsdag vi tror jeg... hehe....

Har du sjekka om de har tilbudet i Oslo?? For hvis de har det må nok jeg en tur innover også[;)] Fant det ikke på nettsidene for Oslo jeg[&o] Bare de butikkene jeg skrev over....

Jeg kjøpte på Furuset her om dagen, så de har tilbudet der også! [:)]

hvilken av de var det??
str, farger osv...
Å hva var prisen...
Tenkte å ringe til slependen etterpå å høre nemlig men greit å vite hvilken malm kommode jeg spør etter....[:D]

Vil bare si at i dag fikk de de inn på Ikea Forus!
Syntes det er dårlig gjort at de sa 28/2 til svigerinnen min i går for så å få de inn i dag!!! [:@]

Hun var heldigvis smart og gikk dit kl 10 i dag også [8D] Så nå står det to Expedit hyller og venter på meg på sandnes [:D][:D]

Var på IKEA i går (Leangen), og de hadde maaaaaasse expidit hyller ihvertfall [:D] Var der rundt 1500, og det fullt opp [:)]

Menne, MALM kommode på tilbud? Finner ikke noe jeg.. Hvem som har sett det? Når og hvor?

Yes vi fikk kjøpt oss det i dag...
4stk faktisk hvite til unger og 2 brunsorte til stua!!! så nå har man skrudd å fiksa å miksa lempa flytta på ting osv...
Satse på å få ordentlig orden i morgen... Litt kaos igjen ennå!!!

Jeg ringte IKEA på ettermiddagen i går, for jeg hadde også hørt at de ikke skulle få inn før i dag.... Og når jeg ringte hadde de nettopp fått inn 400 hvite hyller i alle fall, så da var det bare å reise[;)]

Back
Topp