Ikea expidit hylle.

skulle gjerne vist bilde, men mine står i kartongen enda, kjøpte nye i dag[;)] var på tilbud til 195kr[:D]

Jeg vet. har kjøpt jeg også[:)] men de er ganske tomme ennå. har bare lamrer oppå dem og dåps tinga til snuppa. hadde den store expidit hylla der før med bøker og dvder i, men jeg syns det ble så rotete...

Jeg elsker Expedit[8D] Synes de er fantastisk praktiske![:)]

Vi har disse (2 av de største med 5*5 rom) fulle av dvd-er, cd-er, spill og bøker i ungene sin kjellerstue.

Og disse (også 2 med 5*5 rom) fulle av klær i garderoben[8D]

I tillegg har fire av barna dem til oppbevaring på sine rom og vi en på vårt soverom.
I disse har vi både bokser, skuffer og skap-dører, og er nok litt mer dekorative enn de på bildene[8D], men har desverre ikke bilde av dem.
Synes hvertfall de er fantastisk praktiske[:D][:D]

Var det dagstilbud på hylla??? å hvilken var det som var/er så billig... Skal ha sånne på romma til ungene nemlig...

ORIGINAL: SanderSabine mamsen

Var det dagstilbud på hylla??? å hvilken var det som var/er så billig... Skal ha sånne på romma til ungene nemlig...

De sa at de kom til å ha det tilbudet i hele februar og mars. Men hvis du ikke er naboen til ikea anbefaler jeg deg å ringe å høre med dem 0når dem har. Og ver der når dem åpner den dagen du drar dit. De blir fort utsolgt. Det ble noen turer for oss før vi fikk tak i dem.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50103086

Denne typen er det 195,- for[:)]

her sa de at tilbudet varer frem til 4 april. tilbudet gjelder expedit hyllene(de med 8 "rom")

Det er jo akkurat den jeg skal ha...
Helt perfekt...
Tusen takk jenter....
Nå blir det ikea tur på meg snart... hehe...

Helt perfekt...
Tusen takk jenter....

så gøy! det var akkurat den jeg og trengte så jeg ble selvfølgelig helt i 100[8D] har kjøpt de to jeg trengte.. men ¨nå lurer jeg på om jeg kan få plass til 2 til[8D] farlig med tilbud!

ORIGINAL: cathrine2

Helt perfekt...
Tusen takk jenter....

så gøy! det var akkurat den jeg og trengte så jeg ble selvfølgelig helt i 100[8D] har kjøpt de to jeg trengte.. men ¨nå lurer jeg på om jeg kan få plass til 2 til[8D] farlig med tilbud!

Tror du man kan sette 2 sånne oppå hverandre??? eller skulle jeg hatt 2 på høykant ved siden av hverandre?? hmm...
og ungene skal ha en hver liggende på rommet sitt...
Tror du de kan holde av de jeg trenger? Veit ikke om jeg får skaffa bil fra morran av...

Helt i 100 her selv hehe...[:D]

Jeg bor i Kristiansand, så det er litt langt for meg å kjøre "bare" for de hyllene, men har heldigvis familie i sandnesområdet! [:D]

* Søster var der på onsdag; Utsolgt
* Jeg var der på lørdag: Utsolgt (hadde fått inn nye kl 10 og var utsolgt kl 10:30 for de hvite!!!)

På lørdag sa de at de skulle få inn nye på mandag morgen kl 10!

* Svigerinne var der på mandag kl 10 (først i køen [8D]) Hyllene hadde ikke kommet ikke med bilen alikavel [&:]
* Svigerinne var der på tirsdag kl 10: Fikk beskjed om at de ikke kom før 28 feb!!!

Jaja, hun prøver igjen...! Skal ha 2 stk, den ene skal få "ligge" [8D] Den andre vet jeg ikke helt hvor jeg skal ha ennå, men de er kjekke å ha så kjøper 2 siden de er så billige! [:D][:D]

Jeg vil også ha 2 sånne hyller, men synd det er litt vanskelig å få tak i da [&:]
Noen som vet om Malm kommodene er på tilbud enda også? Og er det de med 5 skuffer (795,-) eller de med 3 skuffer (595,-)?
Fant liksom ikke noe oversikt over disse tilbudene på nettsiden dems [&:]

ORIGINAL: Cheeky

Jeg vil også ha 2 sånne hyller, men synd det er litt vanskelig å få tak i da [&:]
Noen som vet om Malm kommodene er på tilbud enda også? Og er det de med 5 skuffer (795,-) eller de med 3 skuffer (595,-)?
Fant liksom ikke noe oversikt over disse tilbudene på nettsiden dems [&:]

Pokker... er de på tilbud også???
Hva pris er det på den da???
Å hvilke farger??

Ja, vet at de akkurat var på tilbud hvertfall, til 195,- eller 295,-...
Bare klarer ikke å finne tilbudet på hverken Malm eller Expedit hylla noe sted [:'(]

Bare klarer ikke å finne tilbudet på hverken Malm eller Expedit hylla noe sted [:'(]

De har fjernet tilbudene fra nettet. sikkert fordi de hele tiden er utsolgt.

ORIGINAL: PrinsessaMi

De har fjernet tilbudene fra nettet. sikkert fordi de hele tiden er utsolgt.

De står som tilbud på noen av varehusene... Leangen og Forus i alle fall.... Ikke i noen av Oslo butikkene[:(] Jeg ville ha enda en til jeg....

Kosta malm kommodene bare 195 eller 295 det er jo også skit billig...
Kommer til å gå konkurs på torsdag vi tror jeg... hehe....

Har du sjekka om de har tilbudet i Oslo?? For hvis de har det må nok jeg en tur innover også[;)] Fant det ikke på nettsidene for Oslo jeg[&o] Bare de butikkene jeg skrev over....

ORIGINAL: snuppa80

Har du sjekka om de har tilbudet i Oslo?? For hvis de har det må nok jeg en tur innover også[;)] Fant det ikke på nettsidene for Oslo jeg[&o] Bare de butikkene jeg skrev over....

Jeg kjøpte på Furuset her om dagen, så de har tilbudet der også! [:)]

Back
Topp