Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Krøllo
Hvis det er krøllete kan du jo stryke det. Jeg ville bare latt det tørke helt tørt, og tatt det på, så lenge det ikke er krøllete. Må ikke taes på vått tror jeg, da trekker jo fukten inn i sofaen..Kan bli mugg av det..
Hvilken fagre har du på ditt trekk forresten [:)]?
ORIGINAL: DenicaD
Hvis det er krøllete kan du jo stryke det. Jeg ville bare latt det tørke helt tørt, og tatt det på, så lenge det ikke er krøllete. Må ikke taes på vått tror jeg, da trekker jo fukten inn i sofaen..Kan bli mugg av det..
Hvitt...[:'(]
fikk ikke vekk sjokolademelk flekkene[:-]
Det er jo ikke superkrøllete, men det er ikke akkuratt "rett" heller, så tar vell med meg strykejernet ned å stryker...[:)]
ORIGINAL: DenicaD
Hvitt...[:'(]
fikk ikke vekk sjokolademelk flekkene[:-]
Det er jo ikke superkrøllete, men det er ikke akkuratt "rett" heller, så tar vell med meg strykejernet ned å stryker...[:)]
Om jeg ikke husker feil så kan du vaske det på 60 grader, kanskje flekkene går bort da?