IKEA dyne...

Tirnanog

Elsker forumet
LEN IKEA dyne... det står at den er egnet for barn fra 12mnd. Så de er ikke egent til nyfødt da? Noen som likevel har kjøpt denne? I tilfelle, hva har dere kjøpt?

jeg har den len, men jeg har også kjøpt en annen dyne som er en god del dyrere. Den er med dun og er for allergikere. Kjøpte den på barnashus. husker ikke hva den heter i farten

Hmmm... lurer på horfor de skriver da at den ikke er egnet til barn under 12mnd. Men da kjøper jeg den! Takk for svar [:)]

Vi har også LEN :)

Det du må huske på da er at sengetrekk fra andre steder ikke passer til den dyna, da den har litt ukurante mål [:)]

ORIGINAL: Tirnanog

Hmmm... lurer på horfor de skriver da at den ikke er egnet til barn under 12mnd. Men da kjøper jeg den! Takk for svar [:)]

Men det står vel ikke at den ikke er egnet for barn under 12 mnd? Det blir noe annet når det står den er egnet for barn over 12 mnd..Regner med det har noe med størrelsen og gjøre[;)]
Stellebordet vi ha fra ikea sier at det er fra 0-12 mnd, men småen bruker det enda, han er 19 mnd. Samme med stellebordet fra brio 0-12 mnd, men tåler 50 kg.....

Back
Topp