Ikea babycall

SHS

Elsker forumet
Ser at Ikea har babycall til 300 kr. Noen som har prøvd den? Er den grei eller bør jeg styre unna?

Hvilken babycall anbefaler dere evt. og hvor kan jeg kjøpe den til hvilken pris?
 
De hadde den i en bhg. jeg jobbet, og hørte ikke noe negativt da. :)

Vi har denne:

http://lekmer.no/barn-og-baby/sikke...babycall-505?gclid=CIin2bSE5sMCFeL3cgodckQA4w

Kjempe fornøyd, kjøpte den til halv pris på babyshop når det var tilbud, betalte da ca 500 kr.

To på barselgruppen har NeoNate og kjempe fornøyd med den.
Har ikke prøvd Ikea sin, men vi også har denne her. Philips Avent SCD505. Den koster 479 på Eljkøp og Lefdal nå.
Babyenheten er litt stor, men det visste jeg da jeg kjøpte den. Fin lyd og rekkevidde, og vi har blitt helt avhengige av musikken man kan spille av på babyenheten. Hvis babyen våkner om natten holder det å sette på musikken, så sovner han igjen.
Jeg hadde kjøpt denne på nytt hvis jeg måtte ha en ny en.
 
Har ikke prøvd Ikea sin, men vi også har denne her. Philips Avent SCD505. Den koster 479 på Eljkøp og Lefdal nå.
Babyenheten er litt stor, men det visste jeg da jeg kjøpte den. Fin lyd og rekkevidde, og vi har blitt helt avhengige av musikken man kan spille av på babyenheten. Hvis babyen våkner om natten holder det å sette på musikken, så sovner han igjen.
Jeg hadde kjøpt denne på nytt hvis jeg måtte ha en ny en.

Så bra at du er fornøyd, det er denne vi tenker på å kjøpe. Kan babydelen stå uten strømtilkobling?
 
Har ikke prøvd Ikea sin, men vi også har denne her. Philips Avent SCD505. Den koster 479 på Eljkøp og Lefdal nå.
Babyenheten er litt stor, men det visste jeg da jeg kjøpte den. Fin lyd og rekkevidde, og vi har blitt helt avhengige av musikken man kan spille av på babyenheten. Hvis babyen våkner om natten holder det å sette på musikken, så sovner han igjen.
Jeg hadde kjøpt denne på nytt hvis jeg måtte ha en ny en.

Takk for tipset ;)
 
Så bra at du er fornøyd, det er denne vi tenker på å kjøpe. Kan babydelen stå uten strømtilkobling?
Ja, både baby- og foreldreenheten går på batterier.
Prismessing i forhold til funksjon er denne i hvert fall veldig god.
 
Vi har en fra neonate, veldig fornøyd med den :) Liten og hendig, praktisk i vognen. Tåler minusgrader, viser temperaturen i vognen/på rommet og har god rekkevidde. Her er det alltid soving ute i vogn, så de tingene var viktige for oss :)
 
Vi hadde supernova og elsket den. Utroli go dekningsvidde på den. (Testa tilogmed på hotell med 7 etg i mellom, full dekning). Enkel i bruk også. Va det flere i samme kurs så bytta vi enkelt. Betalte 1200 kr på barnas hus i sverige. Brukte den daglig i 3 år.
 
Back
Topp